Специалист посрещане на клиенти, гр. Благоевград
Детайли
Описание
General duties:Подпомагане процеса по управление на клиентопотока
Посрещане на клиентите на Банка ДСК
Съдействие за подобряване организацията на работа в банковия салон и повишаване на клиентската удовлетвореност
Промотиране на продуктите и услугите на Банката
Консултиране, обучаване, демонстриране и мигриране на клиентите за операции на фронт-офис към ползване на електронно и мобилно банкиране
Подпомагане на клиентите за операции / услуги, които е възможно да бъдат извършени на устройство за самообслужване или чрез електронно банкиране, вместо на гише.
Requirements:
Образование - средно
Комуникативност, клиентска ориентираност, умения за работа в екип, проактивност
Умения за работа със смарт устройства, умения за презентиране
Добра компютърна грамотност
Трудов стаж в банкова или финансова институция, свързан с работа с клиенти се счита за предимство
Владеенето на английски език се счита за предимство.
DSK Bank offers:
Позитивна и динамична среда, ориентирана към резултатите и клиентската удовлетвореност;
Ваучери за храна в размер на 200 лв. на месец;
Бонусна система;
Допълнително здравно осигуряване;
Изгодни условия за жилищно и ипотечно кредитиране;
Мулти спорт карта на преференциални цени.
Documents for application:
Професионална автобиография /CV/ на български – с актуална снимка
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Английски език
Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.
Образование:
Бакалавър
Ние предлагаме
Вид заетост:
Срок на заетост:
Договор:
Ниво в йерархията:
Експертен персонал без ръководни функции
Категория:
Банково дело
Държава:
България
Населено място:
Гр. Благоевград
Адрес:
ул. “Московска” 19, Централно управление
Дата:
12.09.2024
Организация:
Банка ДСК АД
Фирма/Организация - Директно търсеща служители
Детайли за организацията:
Повече информация за Банка ДСК АД може да получите ТУК