Назад

Мениджър в медицински център- София

Детайли

Описание

Повече от 20 години Изи Консулт е надежден партньор за персонализирaни HR решения в различни индустрии, която работи в световен мащаб в 7 държави. Стремейки се да бъдем лидер на пазара, ние винаги търсим най-новите тенденции в областта на набирането на персонал и човешките ресурси, като оставаме верни на мисията си да свързваме велики организации с още по-велики хора. Подхождаме индивидуално към намирането на най-добрите таланти и ги свързваме с най-подходящите работодатели, като постигаме ускорени бизнес резултати за нашите клиенти и насърчаваме кариерното развитие на нашите кандидати.

През годините създадохме специализирани екипи за набиране на персонал, развихме експертиза и оптимизирахме услугите си, за да отговорим на променящите се нужди на следните бързо развиващи се икономически сектори: Финанси и банково дело, BPO и споделени услуги, аутсорсинг, маркетинг и продажби, човешки ресурси, администрация, счетоводство, логистика и транспорт, инженерство, връзки с клиенти, хотелиерство и туризъм и др.
За наш доверен клиент търсим Управител в естетичен център – висок клас

Основни задължения:

- Познаване на всички услуги, процедури и продукти на компанията и партньорите
- Ръководи екип от 40+ човека в няколко града в България
- Създаване на стратегия за позициониране на центъра и надграждане на постигнатите резултати чрез идеи и креативност в работния процес
- Познаване и спазване на нормативните документи, свързани с дейността на лечебното заведение
- Координиране и проследяване на информацията между служители, ръководство и собственици
- Изготвяне и актуализиране на графика на служителите съгласно българското законодателство и вътрешни правила;
- Организиране и документиране на разплащанията с клиенти и партньорски организации
- Съставяне и съхранение на документи, досиета и договори
- Спазване на срокове и процедури при изпълнение на задачите
- Подготвяне на справки и отчети, осигуряване на бюджетен и инвентарен контрол
- Преводи и подготовка на документи и проекти
- Актуализиране на разходите и подготвяне на месечни отчети
- Контрол на финансовата отчетност и качеството на предлаганите услуги
- Проучване на рекламации и предприемане на мерки за отстраняване на слабости
- Контрол и обратна връзка по отношение на задълженията на служителите

Това са и изискванията ни:

- Образование в областта на медицината, здравен мениджмънт или финанси;
- Минимум 2-3 години професионален опит на сходна ръководна позиция;
- Конфиденциалност, чувство за лична отговорност и самоконтрол, умения за работа в екип;
- Отлично владеене на английски език;
- Познания в сферата на здравното законодателство и правни норми – сериозно предимство;
- Преходен опит в бюджетиране и финансово анализиране;
- Лидерски умения в ръководенето на екип;
- Умение за делегиране, приоритизиране на задачи и следене за навременното им изпълнение;
- Отлични комуникационни умения;
- Проактивност, адаптивност и креативност;
- Активен шофьор кат. В.

Какво да очаквате от нашите клиенти?

• Възможност за кариерно развитие и бързо израстване в страхотен екип и среда;
• Стандартно работно време;
• Собствено паркинг място и собствен офис;
• Допълнително бонуси 2 пъти годишно;
• Различни обучения и сертификати за служителите;
• Динамична и предизвикателна работна среда.

Защо да кандидатствате с Изи Консулт?

1. Консултираме индивидуално всички кандидати!
2. Даваме съвети за Вашите документи за кандидатстване!
3. Даваме насоки и споделяме практики за успешно представяне по време на интервюто!
4. Работодателите разглеждат нашите кандидати с предимство!

Изпратете Ни CV и наш специалист ще се свърже с Вас!
Предлагаме и безплатна кариерна консултация!

Работата на Easy Consult по подбор на персонал се основава на удостоверение № 2339/30.08.2017г30.08.2017

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език, Немски език, Френски език, Испански език, Испански език, Италиански език, Полски език, Португалски език, Холандски език

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Образование:
Бакалавър

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов безсрочен

Ниво в йерархията:
Експертен персонал без ръководни функции

Категория:

Мениджмънт, бизнес развитие

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

Sofiya; Mladost 4; Business Park, building 15

Дата:

24.06.2024

Организация:

Easy Consult
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за Easy Consult може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ