Назад

Административен асистент

Детайли

Описание


Голяма производствена компания търси опитен специалист за позицията АДМИНИСТРАТИВЕН АСИСТЕНТ.
Фирмата предлага отлични условия за работа при петдневна работна седмица и възможност за професионална реализация.

Задължения и отговорности

• Административно подпомагане дейността на компанията;
• Работа с офис техника, база данни, документи, както и поддържане архив на документите;
• Писмен превод на документи от английски на български език и обратно
• Подпомагане, организиране и координиране ежедневния график на управителите – делови срещи, служебни и лични пътувания и др.;
• При организация на пътувания: подготвя необходимата документация – хотелски резервации, резервации на полети, визи и други;
• Подготовка на презентации, отчети, анализи и друга документация при необходимост;
• Участие в организиране на фирмени мероприятия / тиймбилдинги, рекламни кампании, фирмени партита/
• Комуникация с фирмени партньори, клиенти, доставчици и медийни представители;
• Посрещане и обслужване гостите на управителите и асистиране по време на срещи;
• Работа в пряко сътрудничество с управителите на фирмата и подпомагане изпълнението на други задължения в зависимост от изискванията на длъжността.


Изисквания:
• Висше образование (в сферата на икономиката, маркетинг, право или др.)
• Отличен български език;
• Владеене на високо ниво английски език;
• Добра компютърна грамотност;
• Добри организационни умения;
• Отлични комуникативни умения, както и умения за работа в динамична среда.

За предимство ще се счита:
• Предишен опит на подобна или сходна позиция;

Фирмата предлага:
• Интересна и предизвикателна работа, изискваща креативност и творческо мислене
• Атрактивно възнаграждение;
• Пакет от социални придобивки.

Ако позицията представлява интерес за Вас и имате опит в административни дейности, моля изпратете автобиография.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Образование:
Магистър

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов безсрочен

Ниво в йерархията:
Административен персонал

Трудово възнаграждение:

От 2000 до 2200 лева на месец

Категория:

Административни и офис дейности

Държава:

България

Населено място:

Гр. Пловдив

Адрес:

ул.Опълченска 4, Пловдив 4000, Пловдив

Дата:

14.11.2024

Организация:

Еlteh
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за Еlteh може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ