Sofia
Описание
Длъжностни отговорности:Ежедневно управление на делата:
Управлявайте ежедневните офис дела, за да осигурите ефективни операции.
Отговаряйте на обаждания, управлявайте имейли и документи.
График:
Помага с графика на ръководството, включително срещи, пътувания и други събития.
Изпратете покани за срещи и подгответе зали за срещи.
документация:
Пишете, редактирайте и архивирайте различни документи и отчети.
Записвайте протоколи от срещи и проследявайте изпълнението на решенията на срещите.
Комуникация с клиенти:
Служи като връзка между компанията и клиентите, отговаряйки на основни запитвания и нужди.
Обработвайте отзивите и проблемите на клиентите и поддържайте добри взаимоотношения с клиентите.
Поддръжка на проекта:
Подпомагане на управлението на проекти и проследяване на напредъка и изпълнението на задачите.
Сътрудничете с различни отдели, за да осигурите плавен напредък на проектите.
Изисквания за работа:
За предпочитане са колеж или по-висока степен, административно управление, бизнес управление и други свързани специалности.
Имате добри комуникативни умения и дух за работа в екип.
Умение да използва офис софтуер (като Word, Excel, PowerPoint).
Имайте добри умения за управление на времето и можете да изпълнявате няколко задачи едновременно.
Кандидатите с определени финансови познания и способности за анализ на данни ще имат предимство.
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Английски език
Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.
Образование:
Средно-специално
Профил:
Гимназия и по-горе
Ние предлагаме
Вид заетост:
Пълен работен ден
Срок на заетост:
Постоянна
Договор:
Граждански
Ниво в йерархията:
Трудово възнаграждение:
От 1800 до 2800 лева на месец
Категория:
Финанси
Бизнес /консултантски услуги
Държава:
България
Населено място:
Гр. София
Адрес:
Дата:
18.09.2024
Организация:
NOBLE FINANCIAL SOLUTIONS LTD
Фирма/Организация - Директно търсеща служители
Детайли за организацията:
Повече информация за NOBLE FINANCIAL SOLUTIONS LTD може да получите ТУК