Назад

HR/ офис асистент

Детайли

Описание

Управлението на човешките ресурси е една от най-важните дейности във всяка фирма. За да може бизнесът да функционира оптимално и по ефективно, то за него трябва да работят най-добрите и квалифицирани хора. А за намирането им се грижат опитни HR специалисти, които знаят къде и как да търсят човека, от който се нуждаят.

Сигурни сме, че много от Вас, които са се замисляли за тази професия са се сблъсквали с проблема – липса на опит. Често това е единствената пречка, поради която спирате и не се решавате дори да мислите за кариера в тази сфера. Ние сме готови да Ви помогнем и да Ви дадем начален старт в областта на управлението на човешки ресурси!

Optimystica е компания, която е популярна не само в България, но и в още 11 други държави. Получихме и признание от независим сайт, който поставя Optimystica на първо място сред сайтовете, класиращи се най-добре и по най-много думи, свързани с SEO.
Защото ние знаем къде може да скриете труп. И това става на втора страница в Google!

Предлагаме Ви да станете част от нашия екип, където ще Ви посветим в тънкостите на управлението на човешки ресурси. Ще Ви запознаем със стъпките, през които преминава нашия подбор на персонал, включително тестове, въпросници, презентации, скриптове и много други. При нас ще имате възможност не само да се научите на нашите практики, но и да предлагате нововъведения за подобряване на процесите.

Позицията на асистент включва също и административни дейности, свързани с дейността на офиса. Това ще ви помогне да натрупате опит, свързан с цялостната дейност и операциите в една фирма.

Готови сме да инвестираме във Вашето бъдеще и да развиваме потенциала Ви, като освен това Ви предоставяме и:
- Офис в централната част на София с панорамна гледка към града и Витоша;
- Постоянен трудов договор;
- Твърдо възнаграждения с ясна схема на развитието му;
- Служебен телефон и лаптоп;
- Тиймбилдинг активности с колегите;
- Дългогодишен, сплотен екип от професионалисти, които знаят как да си вършат работата ефективно!

Време ли е да влезете в света на управлението на човешки ресурси? Направете го още днес!

Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:
Без професионален опит

Образование:

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов безсрочен

Ниво в йерархията:
Административен персонал,

Категория:

Администрация
Човешки ресурси

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

София

Дата:

20.09.2024

Организация:

Franchising BG
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за Franchising BG може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ