Customer Support Specialist with Danish
Детайли
Описание
As a Customer Support with Danish, you will be part of a great team and will:Help our users with any issues they might have via tickets or calls
Provide solutions to everyday device use questions on a case by case customer-oriented approach
Identify trending issues and bugs from users’ reported issues and communicate them to your supervision team
Work with a passionate team of customer-friendly colleagues from an international background.
Not bad, right?
What we expect from you:
Fluency in Danish language for daily communication with customers
Good command of English (B1 or similar) for training and internal communication
Basic understanding of iOS and Android OS use/features
Demonstrating empathy
Desire to help customers as best as possible and willing to contribute to the team’s success / be a team-player
Result-oriented with personal performance
Friendly and outgoing personality
Looking for a long-term employment.
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Английски език, Датски език
Трудов опит:
Без професионален опит
Образование:
Бакалавър
Ние предлагаме
Вид заетост:
Пълен работен ден
Срок на заетост:
Постоянна
Договор:
Трудов срочен
Ниво в йерархията:
Трудово възнаграждение:
От 2600 до 2600 лева на месец
Категория:
Телекомуникации
Държава:
България
Населено място:
Гр. София
Адрес:
Дата:
10.05.2024
Организация:
Cross Border Talents
Фирма/Организация - Директно търсеща служители
Детайли за организацията:
Повече информация за Cross Border Talents може да получите ТУК