Оперативен директор
Детайли
Описание
Агенцията се стреми да свързва нашите кандидати с подходящата за тях работа.Нашият партньор е Водещ дилър на Автомобилен Премиум Бранд в България и търси да назначи Оперативен директор.
Основни задължения:
Отговоря за осигуряването на постоянна ефективна комуникация между Централата на Автомобилния Премиум Бранд и Дружеството, по отношение на дейностите, свързани с планиране, развитие на дилърската мрежа и стандартизирането;
Отговаря за осигуряването на постоянна безпроблемна комуникация с лизинговите компании във връзка с плащането на автомобилите;
Отговаря за изготвянето и подаването в срок на отчетите за продажбите към Централата на Автомобилния Премиум Бранд;
Отговоря за проверката и засичането на фактурите;
Отговоря за ценообразуването, анализа на цените и ценовото позициониране на продуктите;
Координира обученията на служителите в отдел Продажби, в съответствие с изискванията на стандартите на Автомобилния Премиум Бранд;
Отговоря за изчислението, както и проследяването на всички бонуси, премии и отстъпки, дължими за продажбата към клиенти на нови автомобили, в съответствие с правилата и процедурите, определени Мерките за подкрепа на продажбите, издадени от Автомобилния Премиум Бранд;
Отговаря за изчисляването и проследяване на всички премии, бонуси и отстъпки, дължими за покупката на нови автомобили, в съответствие с бонусната система на Автомобилния Премиум Бранд;
Отговоря за прогнозирането и планирането на производството, създава поръчките за производство и отговаря за поддържането на наличностите на автомобилите, така че да се гарантира изпълнението на изискванията, определени от бонусната система;
Отговоря за координиране на изпълнението и дейностите в компанията в съответствие с приветите стандарти от Автомобилния Премиум Бранд;
Подпомага извършването на периодични инвентаризации, като чрез екипа си:
Осигурява достъп до всички автомобили;
Осигурява достъп до исканата документация;
Отговоря за бюджетирането и бюджетния контрол спрямо всички разходи, свързани с продажбите на автомобили и обученията на персонала;
Отговаря за плавното и безпроблемно въвеждане и изпълнение на политиката и процедурата за всички автомобили в експлоатация в дружеството;
Съдейства при внедряването на политиката за заместващи автомобили в компанията;
Основни изисквания за заемане на длъжността:
Висше образование - икономическо образование
Минимум 2 години стаж на подобна позиция
Отлична компютърна грамотност и умения за работа с офис техника
Умения за водене на бизнес кореспонденция
Отличен английски език
Организираност, добра дикция, комуникативност
НИЕ ПРЕДЛАГАМЕ:
• Отлични условия на труд;
• Работа в динамична среда;
• Работа с най-новите технологии в автомобилния сектор;
• Работа в екип от професионалисти;
• Възможност за обучения ;
• Мотивиращо възнаграждение обвързано с постигнатите резултати.
Ако проявявате интерес към позицията и отговаряте на посочените изисквания, моля да изпратите ваша автобиография с актуална снимка.
Всички кандидатури ще бъдат разглеждани строго конфиденциално, при спазване на разпоредбите на Закона за защита на личните данни.
Само одобрените кандидати ще бъдат поканени на интервю.
Фирма "Техноимпекс"АД притежава Лиценз № 1697/10.03.2014г. за извършване на посредническа дейност по наемане и подбор на персонал.
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Английски език
Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.
Образование:
Бакалавър
Ние предлагаме
Вид заетост:
Пълен работен ден
Срок на заетост:
Договор:
Ниво в йерархията:
Средно управленско ниво
Категория:
Мениджмънт, бизнес развитие
Държава:
България
Населено място:
Гр. София
Адрес:
София
Дата:
12.12.2024
Организация:
Техноимпекс АД
Фирма/Организация - Директно търсеща служители
Детайли за организацията:
Повече информация за Техноимпекс АД може да получите ТУК