Назад

Офис асистент- административен сътрудник

Детайли

Описание

Голяма производствена компания търси опитен и креативен специалист за позицията ОФИС АСИСТЕНТ- АДМИНИСТРАТИВЕН СЪТРУДНИК.
Фирмата предлага много добри условия за работа при петдневна работна седмица и възможност за професионална реализация и развитие.
Позицията е по заместване/майчинство/ ,но има възможност за безсрочен трудов договор.

Задължения и отговорности:
• Административно подпомагане дейността на компанията;
• Работа с офис техника, база данни, документи, както и поддържане архив на документите;
• Писмен превод на документи от английски на български език и обратно;
• Изготвяне на текстови материали.

Изисквания:
• Висше образование (в сферата на икономиката, маркетинг, право или др.)
• Отличен български език;
• Владеене на високо ниво английски език;
• Добра компютърна грамотност;
• Добри организационни умения;
• Отлични комуникативни умения, както и умения за работа в динамична среда.


За предимство ще се счита:
• Предишен опит на подобна или сходна позиция;
• Желание за развитие


Фирмата предлага:
• Интересна и предизвикателна работа, изискваща креативност и творческо мислене
• Атрактивно възнаграждение;
• Пакет от социални придобивки.

Ако позицията представлява интерес за Вас и имате опит в административни дейности,моля изпратете автобиография.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Образование:

Профил:

Ние предлагаме

Вид заетост:

Срок на заетост:

Договор:

Ниво в йерархията:
Административен персонал

Категория:

Административни и офис дейности

Държава:

България

Населено място:

Гр. Пловдив

Адрес:

ул.Опълченска 4, Пловдив 4000, Пловдив

Дата:

19.06.2024

Организация:

Еlteh
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за Еlteh може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ