Назад

Специалист Контрол на качеството- Сандански

Детайли

Описание

Нашият клиент Pharmaplast е египетска компания, която специализирa в производството на медицински консумативи. Те имат голяма клиентска база в 85 страни по света.

За най-новата им локация в България търсим кандидати от региона на Югозападна България, за позиция:

Специалист Контрол на качеството / QА Specialist

За ролята:
Мениджърът по осигуряване на качеството/контрол на качеството осигурява управление на въпросите, касаещи качеството на производството, регулаторни въпроси и следи за тенденциите в здравеопазването и безопасността в целия бизнес в строго регулирана среда за медицински устройства.
Успешният кандидат ще отговаря за управлението на Системата за управление на качеството / по стандарта ISO 13485:2016/ и всички регулаторни документи до съответните органи.

Отговорности:

• Осигуряване на стратегическо ръководство, обучение и подкрепа по въпроси, свързани с качество и регулиране.
• Преглеждане и одобряване на производствената документация (записи на партиди, записи на историята на устройствата и т.н.), за да се осигури съответствие с нормативните изисквания и вътрешни стандарти.
• Провеждане на инспекции в процеса на производството и наблюдаване на съответствието със спецификациите и процедурите.
• Извършване на инспекции на крайния продукт, включително визуална проверка, измервания на размерите и тестване на функционалността.
• Проучване и документиране на всички несъответствия или отклонения от спецификациите.
• Подпомагане в разработването и прилагането на инициативи за подобряване на качеството.
• Ръководене на проекта за сертифициране по ISO.

Квалификации:

– Изисква се висше образование; за предпочитане в техническа дисциплина (наука или фармацевтика).
– Току-що завършили или с до 2 години опит в среда за производство на медицински изделия.
– Ориентиран към клиента и способен да работи с различен тип хора.
– Много добри компютърни умения (текстообработка, електронни таблици, графики и статистически инструменти).
– Опит в определянето на стратегическа насока при анализиране на проблеми и подобряване на продукти и процеси.
– Опит в предоставянето на кратки изпълнителни резюмета на проблеми с качеството, необходими или направени промени и постигнати резултати.

Компанията предлага:

–Конкурентно заплащане и условия.
–Възможност да станете част от екипа на висококвалифицирани хора с много силен фокус върху индивидуалното развитие.

Ако това предложение представлява интерес за Вас, моля изпратете автобиография НА АНГЛИЙСКИ ЕЗИК.
Само предварително одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.

Хорайзънс България, притежава Лиценз за посредническа дейност №2118, валиден от 27.09.2016 г.

Horizons е консултантска фирма с 18-годишен опит на пазара в България, специализирана в подбор на персонал на управленско и експертно ниво. Компанията комбинира ефективността на класическия подход с най-добрите практики на директния контакт и управлението на проекти в областта на човешките ресурси. Ние предлагаме многообразие от възможности за кариерно развитие в контекста на различни проекти, компании и функции.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език

Трудов опит:
С професионален опит над 3 г.

Образование:
Бакалавър

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов срочен

Ниво в йерархията:
Административен персонал

Категория:

Специалист - качество

Държава:

България

Населено място:

Гр. Друг

Адрес:

гр. София, бул. Христо Смирненски 7, п.к. 1164

Дата:

31.07.2024

Организация:

Horizons Bulgaria
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за Horizons Bulgaria може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ