Счетоводител с турски език- Варна
Детайли
Описание
Ние сме Изи Консулт - HR агенция с 20-годишен опит и многобройни успехи в областта на Човешките Ресурси, предлагаща гъвкави решения в процесите по подбор на кадри и управление на персонал. Компанията ни е една от водещите на пазара в България с офиси в София, Пловдив, Варна, Бургас и Шумен, предлагаме кариерно развитие в цялата страна в следните динамично развиващи се сектори: Финанси, Счетоводство, Маркетинг и продажби, Човешки ресурси, Хотелиерство и туризъм, Аутсорсинг и споделени услуги, Производство и инженерство, Транспорт и логистика, Информационни технологии и други.За един от нашите партньори, търсим Счетоводител с турски език, който да се присъедини към екипа им.
Изисквания:
Завършено висше образование в сферата на счетоводство, финанси или икономика;
Минимум три години професионален опит в областта на счетоводство и финанси;
Отлично ниво на турски език - писмено и говоримо;
Познаване на счетоводното, данъчно и осигурително законодателство;
Компютърна грамотност – свободно използване на компютърна техника и владеене на офис пакет (MS Office – Excel, Word, Outlook), Business Central, Internet;
Организираност, прецизност и съвестно отношение към работните процеси;
Способност за планиране и спазване на крайни срокове.
Личностни качества:
Амбициозност и желание за развитие;
Комуникативност и работа в екип;
Инициативност и гъвкавост;
Адаптивност при работа под напрежение и при поставени крайни срокове;
Представителност, дискретност и точност;
Задължения и отговорности на длъжността:
Извършване на оперативна финансово-счетоводна дейност, регламентирана в Закона за счетоводството и нормативните актове;
Обработка и осчетоводяване на първични счетоводни документи;
Подпомагане на процесите по месечно и годишно приключване;
Поддържане на текущи отчетни регистри и съгласуване на данни в системите;
Участване в разработването на вътрешни нормативни документи и даване на предложения за промяната им;
Изготвяне на счетоводни отчети, анализи, справки, доклади и други вътрешни документи;
Компанията предлага:
Дългосрочна работа в утвърдена компания с високи ценности и стандарти;
Възможности за професионална реализация;
Отлични условия на труд и приятна работна атмосфера;
Мотивиращо възнаграждение;
Медицинска здравна застраховка и други социални придобивки;
Платен годишен отпуск - 24 дни.
Ако позицията представлява интерес за Вас, не се колебайте и ни изпратете Ваша актуална автобиография.
Нашите услуги са напълно безплатни за кандидатите.
Всички кандидатури ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност съгласно ЗЗЛД. Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати.
Работата на Easy Consult по подбор на персонал се основава на удостоверение № 2339/30.08.2017 за извършване на посредническа дейност по информиране и наемане на работа.
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Трудов опит:
Образование:
Ние предлагаме
Вид заетост:
Пълен работен ден
Срок на заетост:
Постоянна
Договор:
Трудов безсрочен
Ниво в йерархията:
Административен персонал, Експертен персонал без ръководни функции
Категория:
Счетоводство и Одит
Финанси
Държава:
България
Населено място:
Гр. Варна
Адрес:
Sofiya; Mladost 4; Business Park, building 15
Дата:
18.11.2024
Организация:
Easy Consult
Агенция за подбор на персонал
Детайли за организацията:
Повече информация за Easy Consult може да получите ТУК