Назад

Маркетинг мениджър- София

Детайли

Описание

Повече от 15 години Изи Консулт e доверен партньор в предоствянето на персонализирани решения зa подбор и управление на персонал. Стремежът ни да бъдем близо до всички участници в процесите и да отговорим на индивидуалните нужди на всеки клиент ни подтикна да изградим национално и международно присъствие с офиси в София, Пловдив, Варна, Бургас, Шумен и Франкфурт.

ОСНОВНИ ЗАДЪЛЖЕНИЯ:

• Управление на рекламни кампании във Facebook, Google, Youtube и други
• Изготвяне на периодични отчети за представянето на рекламните кампании и
измерване на тяхната ефективност спрямо поставените цели;
• Управление на бюджети за дигитална реклама
• Поддържане на съществуващи и намиране на нови рекламни канали
• Управление на SEO & UX performance на всички сайтове
• Използване на Google Analytics и Google AdWords с цел изготвяне на отчети и
оптимизация
• Организация поръчка и изработка на рекламни материали, облекла, брандиране на
коли, магазини, изложения, каталози
• Статистика за посещения, посягания, поръчки, продажи за продукти и услуги
• Пряка работа с управителите във фирмите
• Участие в нови проекти
• Комуникация с инфлуенсъри.
• Работа с фрийлансъри: програмисти, дизайнери, контент и други
• Организиране на специални кампании от типа GIVEAWAY и др.
• Мениджъмънт на процеса по създаване на нови каталози.
• Съдействие в организацията на изложения и визията на фирмата в тях.
• Съдействие в процеса на product development за снимки, опаковки и визия;

ИЗИСКВАНИЯТА СА:

- Висше образование е предимство;
- Опит на подобна позиция;
- Добро владеене на английски език;
- Стриктно отношение и детайлност към фирмената документация;
- Отлични комуникативни умения и креативно мислене;
- Отговорност, инициативност, организираност и умения за работа в екип;
- Отлична компютърна грамотност - Microsoft Word, Excel, Power Point, ERP
- Опит в работа с Google Analytics, Search console, Facebook manager
- Опит с платени реклами във Facebook, Google, Youtube и други
- Опит в маркетинрането на стоки, продукти и услуги
- Опит в онлайн търговията

НАШИЯТ КЛИЕНТ ПРЕДЛАГА:

- Пълно работно време от 09:00-17:30 (Без събота и неделя);
- Мотивиращо възнаграждение;
- Ваучери за храна;
- Допълнително здравно осигуряване с опция за включване на семейни членове;
- Паркинг за лични автомобили за всички служители
- Служебен телефон;
- Служебен транспорт;
- Работа в динамична среда с екип от позитивни и инициативни хора;
- Личностно и професионално развитие в областта;
- Възможности за развитие във фирмената йерархия

Ще се свържем с одобрените по документи кандидати за организиране на допълнителни срещи.
Всички кандидатури ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност, съгласно ЗЗЛД.

/ Consultant / Administrative / Specialist / Office Assistant / Office Manager

Работата на Easy Consult по подбор на персонал се основава на удостоверение № 2339/30.08.2017г.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Словенски език

Трудов опит:

Образование:

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:

Ниво в йерархията:

Категория:

Маркетинг
Мениджмънт, бизнес развитие

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

Sofiya; Mladost 4; Business Park, building 15

Дата:

21.10.2024

Организация:

Easy Consult
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за Easy Consult може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ