Специалист обслужване на клиенти с английски език (без опит - от офис или от вкъщи)
Описание
Results-CX е един от лидерите на пазара, предоставящи аутсорсинг услуги в сферата „Обслужване на клиенти“. Нашата дейност е насочена както към българския, така и към международния пазар. Към момента в Results-CX работят над 1500 амбицирани служители и нашата цел е да се развиваме, следвайки най-новите тенденции в сектора.Във връзка с разширяване на дейността ни, желаем да се срещнем с мотивирани и отговорни кандидати за позицията „Специалист обслужване на клиенти с английски език - София“.
Предлагаме хибриден модел на работа - минимум 2 дни от седмицата работа от офис и максимум 3 дни от седмицата дистанционно. Работно време в интервала: 10:00 ч - 23:00 ч.
Задължения и отговорности:
• Поддържане на ежедневен контакт с крайните потребители на продукти и услуги;
• Осигуряване обратна връзка на крайни потребители при постъпило запитване или след обработка на конкретен случай;
• Поддържане на актуална информация в базата данни относно извършени активности и операции;
• Работа със специализиран софтуер, предоставящ запитвания и поддържка на системите за работа.
• Ефективно промотиране на клиентски продукти и услуги.
• Достигане и надхвърляне на месечни цели на продажби
Изисквания:
• Отлични комуникативни умения на английски език;
• Позитивен и отзивчив подход в начина на общуване;
• Умение за работа в динамична среда;
• Възможност за бърза адаптация към променящите се условия;
• Отлична компютърна грамотност;
• Отлични умения за приоритизиране и управляване на времето;
• Способност за работа в екип;
• Високо ниво на самодисциплина, конфиденциалност и прецизност към работата.
• Предишен опит в комуникацията и обслужването на клиенти – ще се счита за предимство.
Нашето предложение:
• Мотивираща работна атмосфера;
• Екип от професионалисти, с опит от различни сфери на бизнеса;
• Възможност да подобриш езиковите си умения.
• Изцяло платено обучение и въвеждане в работата.
• Много добро възнаграждение, което включва брутна месечна заплата в размер на 1800 лв. по време на обучителния период, 1900 лв. по време на изпитателния срок и 2100 лв. след изтичането му.
• Възможност за допълнителен бонус на база индивидуално представяне, който влиза в сила веднага след първоначалният период на обучение - до 600 лв. бруто/месец.
• Неограничен бонус при продажби, който може да бъде получен в допълнение към този за индивидуално представяне.
• Възможност за израстване в личен и професионален план.
• Допълнително здравно осигуряване.
• Ваучери за храна и още много.
• Работно време в интервала: 10:00 ч - 23:00 ч.
Ако прочетеното до тук ти хареса и откриваш себе си в този профил, не се колебай и изпрати своята автобиография чрез бутона „Кандидатствай“!
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Английски език
Трудов опит:
Без професионален опит
Образование:
Средно
Ние предлагаме
Вид заетост:
Пълен работен ден
Срок на заетост:
Постоянна
Договор:
Трудов безсрочен
Ниво в йерархията:
Трудово възнаграждение:
От 1800 до 3800 лева на месец
Категория:
Телекомуникации
Aдминистративна дейност и продажби
Държава:
България
Населено място:
Гр. София
Адрес:
гр. София, бул. Черни връх 51, Office X, ет. 7
Дата:
01.11.2024
Организация:
ResultsCX
Фирма/Организация - Директно търсеща служители
Детайли за организацията:
Повече информация за ResultsCX може да получите ТУК