Назад

Асистент онлайн продажби

Детайли

Описание

Нашият клиент е най-големият в Европа дистрибутор на пресоващи сокоизстисквачки, цитрус преси и блендери. Поради увеличен обем на работа в нов онлайн магазин, търсим Асистент онлайн продажби.

Ежедневните задължения и отговорности са:
- Комуникация по имейл и телефон с клиенти и партньори на компанията.
- Отговаряне на запитвания и въпроси относно характеристики на продукти на клиенти по E-mail, телефон, чат, Facebook, Instagram и други платформи и сайтове.
- Актуализирне на информацията в онлайн магазина. Публикуване на продукти в онлайн магазина.
- Прием на стока и актуализиране на наличностите.
- Приемане, обработка, изпращане и проследяване на поръчки.
- Издаване на документи за продажба - фактури, касови бележки и др.

Какво се изисква от кандидата:
- Познания по MS Office, Internet.
- Активен шофьор.
- Опит в продажбите или на подобна длъжност е предимство.
- Маркетинг познания и умения по обработка на снимки е предимство.
- Интерес в областта на спорта и здравословното хранене и здравословния начин на живот.

На тази позиция ще получите:
- Един месец въвеждащо обучение.
- Ваучери за храна.
- Работно време от понеделник до петък, 9:00ч. - 18:00ч. /с възможност за 30 минутна обедна почивка, която предполага стартиране по-късно или приключване по-рано на работният ден/
- Месечно възнаграждение след изпитателен срок - 2000лв. нето.

Human Capital Store е специализирана компания за предоставяне на съвременни HR услуги. Мисията ни е да подпомагаме кандидатите да намерят най – добрата работа за тях.

Можете да кандидатствате, като ни изпратите автобиография си.
Human Capital Store притежава лиценз за предоставяне на посреднически услуги номер: 1783/ 30.09.201
Услугите ни към кандидатите са безплатни.
Уведомяваме Ви, че данните, които ни предоставяте, се обработват и съхраняват в съответствие с изискванията на ЗЗЛД и подлежат на специален режим на защита.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:

Образование:

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов безсрочен

Ниво в йерархията:
Неквалифициран персонал, Административен персонал, Експертен персонал без ръководни функции

Трудово възнаграждение:

От 1 до 2 лева на месец

Категория:

Продажби - продавачи и помощен персонал
Нехранителни продукти

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

Open Coworking (Vitoshka, бул. „Витоша“ 1, 1000 София център, София

Дата:

26.09.2024

Организация:

Human Capital Store
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за Human Capital Store може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ