Административен и офис асистент на рецепция- София
Детайли
Описание
Повече от 15 години Изи Консулт e доверен партньор в предоствянето на персонализирани решения за подбор и управление на персонал. Стремежът ни да бъдем близо до всички участници в процесите и да отговорим на индивидуалните нужди на всеки клиент ни подтикна да изградим национално и международно присъствие с офиси в София, Пловдив, Варна, Бургас, Шумен и Франкфурт.За нашия екип търсим мотивиран и организиран професионалист за ролята на Административен и офис асистент.
Целта на позицията е да осигури ефективното функциониране на офиса, да поддържа първокласно обслужване на гостите и кандидатите, както и да улесни административните и рекрутмънт процеси.
Отговорности:
Посрещане и насочване на гости и кандидати;
Отговаряне на телефонни обаждания и управление на входяща и изходяща кореспонденция;
Комуникация с доставчици на офис консумативи, както и фирми за почистване и поддръжка на офиса;
Активно подпомагане на специалистите по подбор на персонал чрез комуникация с кандидати и използване на онлайн платформи и социални мрежи.
Изисквания:
Английски език на ниво B2;
Опит с Microsoft Office;
Отлични комуникационни и организационни умения;
Способност за работа в екип и поддържане на поверителност;
Предишен опит в ролята на рецепционист / офис мениджър ще се счита за предимство.
Ние предлагаме:
Отлично възнаграждение;
Тийм билдинги и фирмени събития;
Multisport карта на преференциална цена;
Допълнително здравно осигуряване;
Удобна офис локация в Бизнес парк - София;
Интересна и предизвикателна роля в една от най-бързо развиващите се компании за подбор на персонал;
Възможност за развитие в компанията в сферата на подбора и администрацията.
Ще се свържем с одобрените по документи кандидати за организиране на допълнителни срещи.
Всички кандидатури ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност, съгласно ЗЗЛД.
Receptionist / Consultant / Administrative / Specialist / Office assistant / Office Manager
Работата на Easy Consult по подбор на персонал се основава на удостоверение № 2339/30.08.2017г.
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Английски език
Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.
Образование:
Ние предлагаме
Вид заетост:
Пълен работен ден
Срок на заетост:
Постоянна
Договор:
Ниво в йерархията:
Категория:
Администрация
Държава:
България
Населено място:
Гр. София
Адрес:
Sofiya; Mladost 4; Business Park, building 15
Дата:
24.09.2024
Организация:
Easy Consult
Агенция за подбор на персонал
Детайли за организацията:
Повече информация за Easy Consult може да получите ТУК