Офис Мениджър
Детайли
Описание
Нашият партньор е българска компания, която се развива във вноса и дистрибуцията на ингредиенти за хранителната промишленост, което включва млечни продукти, месни продутки, също така към портфолиото имат натурални оцветители за хранителни производство и др. Поради увеличаващия се обем на работа, търсим да назначим:Офис Мениджър
Oтговорности:
-Цялостна организация на работния процес в офиса – обработване на база данни, административни задачи и водене на вътрешна комуникация;
-Участва и води писмена и устна комуникация с партньори на компанията, доставчици на различни консумативи и материали, както и с клиенти и контрагенти;
-Работа с ERP система;
Компанията предлага:
-Отлично възнаграждение, трудов договор, пълни осигуровки;
-Дъгосрочност, сигурност, добри работни отношения;
-Стандартно работно време от понеделник до петък;
-Възможност за развитие в компанията.
Изисквания:
-Задължителен опит на подобна позиция – 1 година;
-Английски език – В2;
-MS Office packet (Outlook, Excel, Word, Power Point);
-Висше образовнаие.
Само предварително одобрени кандидати ще бъдат поканени на интервю.
Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.
"Чирак Консултинг" притежава лиценз от Националната Агенция по Заетостта с №3516 от 21.04.2023 г.
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.
Образование:
Бакалавър
Ние предлагаме
Вид заетост:
Пълен работен ден
Срок на заетост:
Договор:
Трудов безсрочен
Ниво в йерархията:
Административен персонал
Категория:
Администрация
Административни и офис дейности
Държава:
България
Населено място:
Гр. София
Адрес:
Дата:
17.05.2024
Организация:
Чирак Консултинг
Фирма/Организация - Директно търсеща служители
Детайли за организацията:
Повече информация за Чирак Консултинг може да получите ТУК