Назад

„Старши инженер ИТС“ в сектор „Велико Търново“ на отдел „Регионална поддръжка - Изток“ към Териториална дирекция „Мизия“ при Главна дирекция „Експлоатация“

Детайли

Описание

Конкурс за заемане на една вакантна щатна длъжност „старши инженер ИТС“ в сектор „Велико Търново“ на отдел „Регионална поддръжка - Изток“ към Териториална дирекция „Мизия“ при Главна дирекция „Експлоатация“ в Изпълнителна агенция „Инфраструктура на електронното управление“, с място на работа гр. Велико Търново, при следните условия:

I. Минимални изисквания съгласно класификатора на длъжностите в администрацията:
• Степен на завършено образование: висше - бакалавър;
• Професионална област на висше образование: „Технически науки“ и др. с професионални направления: електротехника, електроника и автоматика, комуникационна и компютърна техника, енергетика и др.
• Професионален опит: 2 години в област или области свързани с функционалните задължения на длъжността или минимален ранг за длъжността IV младши.

II. Специфични изисквания, предвидени в нормативни актове за заемане на длъжността:
• Разрешение за достъп за работа с класифицирана информация до ниво на сигурност „Поверително“ по Закона за защита на класифицираната информация, като класираните кандидати ще бъдат проучени за надеждност, съгласно чл. 150, ал. 3 от Правилника за прилагане на Закона за защита на класифицираната информация.
Съгласно чл. 10д, ал. 4 от ЗДСл, актът за назначаване се издава в 14-дневен срок от получаване на разрешението.
• Удостоверение за придобита квалификационна група по електробезопасност – минимум трета. Класираният на първо място кандидат ще премине обучение за придобиване на трета квалификационна група по електробезопасност.

III. Допълнителна квалификация, носеща предимство на кандидатите:
• Компютърни умения: MS Office, Internet.
• Езикови умения: предимство е ползването на английски език.
• Свидетелство за управление на МПС категория В.
• Съгласно чл. 14, ал. 4 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДСл) българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.

IV. Кратко описание на длъжността съгласно длъжностната характеристика:
• Организира и участва в цялата дейност по въвеждане в експлоатация и поддържка на инженерно-техническите съоръжения и комуникационните и информационните системи на СОСП в сектора.
• Организира и участва в поддържането и ремонтно-възстановителните работи на ИТС в сектора, съгласно технологичните карти, инструкции и указания на агенцията.
• Участва в изготвянето на годишните и месечни планове на текущи прегледи и ремонти на ИТС, организира и участва в изпълняването им.
• Организира профилактиката на основните съоръжения и следи за качественото и в срок изпълнение.
• Организира, в законоустановените срокове, измервания и изпитания на оборудване, апаратура и съоръжения, обезпечаващи безопасността на труда и противопожарната охрана.
• Регистрира, локализира и отстранява възникнали повреди, аварии и прекъсвания в мрежата, системите и инженерно-техническите съоръжения, като своевременно информира началника на сектора и предлага мерки за отстраняването им.
• Подпомага и участва, съвместно с дирекция „Оперативно наблюдение и поддръжка на системи“ (ОНПС), в дейностите по поддържане и експлоатация на ЕЕСМ и активното оборудване в СОСП, включително строително-монтажни и демонтажни работи, както и необходимите профилактични и контролни измервания и настройки на пасивната инфраструктура на мрежата на територията на сектора.
• Отговаря за създаването и своевременното актуализиране на паспорти и регистри, както на комуникационните и информационни системи и мрежи, така и на инженерно- техническите съоръжения на СОСП в сектора.
• Съдейства на началника на сектора при изготвянето на вътрешно-ведомствени документи.
• Подпомага началника на сектора за организиране на дейностите, свързани с пускане в действие на разширения на съществуващи елементи съобразно функциите на СОСП в сектора.
• Участва, съвместно с дирекция ОНПС, в дейности по осигуряване на предвидените електронни съобщения при бедствия и при обявяване на режими „положение на война“, „военно положение“ или „извънредно положение“.
• Следи за спазване на нормативните изисквания за охрана на труда, здравословни и безопасни условия на труд и противопожарна охрана.
• Изпълнението на задълженията допуска работа по график.
V. Информация за начина на определяне на размера на основната заплата съобразно изискванията за съответната длъжност и вътрешните правила на съответната администрация:

Основният размер на заплатата за длъжността се определя в зависимост от професионалния опит на спечелилия конкурса кандидат, съгласно Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация:
• При професионален опит до 3 г. – от 933 лв. до 1800 лв.
• При професионален опит от 3 г. до 9 г. – от 933 лв. до 2450 лв.
• При професионален опит над 9 г. – от 933 лв. до 2800 лв.

VI. Начин на провеждане на конкурса: Решаване на тест и интервю.

VII. Необходими документи, които следва да бъдат представени от кандидатите за участие в конкурса:
1. Заявление за участие в конкурс съгласно приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДСл);
2. Декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДСл;
3. Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен и допълнителна квалификация, които се изискват за длъжността. Ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага.
4. Копие от документите, удостоверяващи продължителността на професионалния опит или придобит ранг като държавен служител, ако има такъв – трудова, служебна или осигурителна книжки и други документи по решение на кандидатите (за удостоверяване на областта на професионалния опит, кандидатите могат да прилагат длъжностни характеристика за заеманите от тях длъжности.)
5. Копие от други документи, съгласно изискванията в обявата.
Забележка: Образци на документите по т. 1 и т. 2 са достъпни чрез обявата в Административния регистър.

VIII. Място и срок за подаване на документите:
Документите за участие в конкурса се подават лично или чрез пълномощник в деловодството на Изпълнителна агенция „Инфраструктура на електронното управление“ на адрес – гр. София, ул. „Ген. Йосиф В. Гурко” № 6, всеки работен ден от 14:00 до 17:00 часа.
Документите за участие в конкурса може да се подават по електронен път, на електронна поща HR@e-gov.bg, като в този случай заявлението за участие в конкурса и декларацията по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДСл, следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.
При подаване на заявленията, кандидатите лично или чрез пълномощника се уведомяват от служител на отдел „Човешки ресурси“ приемащ документите, за пречките за назначаване, посочени в чл. 7, ал. 2 от Закона за държавния служител и в други нормативни актове. На кандидатите се предоставя длъжностна характеристика за конкурсната длъжност.
На кандидатите подали документи за участие в конкурса по електронен път информацията за пречките за назначаване и длъжностната характеристика се изпращат по електронен път на посочена от кандидатите електронна поща.
С входящ номер и дата се регистрират само заявленията, към които са предоставени всички посочени в тях документи. Заявленията, които са подадени след изтичане на срока, посочен в обявата, не се регистрират.

Срок за подаване на документите за участие в конкурса: 10-дневен от публикуването на обявлението за конкурса.

Телефон за информация: 02/949 2183.

Списъците на допуснатите и недопуснатите до конкурса кандидати и други съобщения във връзка с конкурса да се обявяват на интернет страницата на агенцията, раздел „Конкурси“: https://iaieu.egov.bg.
Краен срок за приемане на документи в деловодството на Изпълнителна агенция "Инфраструктура на електронното управление" и на посочената електронна поща: 17:00 часа на 30.05.2024 г.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Образование:
Бакалавър

Профил:
Професионална област на висше образование: „Технически науки“ и др.

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Друг

Ниво в йерархията:
Експертен персонал без ръководни функции

Категория:

Телекомуникации

Държава:

България

Населено място:

Гр. Велико Търново

Адрес:

гр. София, ул. Ген. Йосиф В. Гурко № 6 или mail@e-gov.bg

Дата:

20.05.2024

Организация:

Изпълнителна агенция "Инфраструктура на електронното управление\"
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за Изпълнителна агенция "Инфраструктура на електронното управление\" може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ