Назад

Консултант за обслужване на клиенти с Френски език

Детайли

Описание

Изи Консулт залага на качество и иновации на българския пазар за решения за човешки ресурси с безкомпромисно признание от 2004 година насам. През годините сме натрупали задълбочено познание във всякакъв тип бизнес в цялата страна.

Клиентът ни, международна компания, на пазара вече повече от 40 години в над 25 държави, е глобален доставчик на висококачествени бизнес услуги и фокусиран върху подобряване на бизнес резултатите.

„Икуството на комуникацията е езикът на лидерството.“
- Джеймс Хюмс

Oтговорности към позицията:
• Eфективно комуникиране с клиенти, колеги, помощен персонал и мениджмънт;
• Обработка на клиентски запитвания и искания;
• Спазване на клиентската политика и процедурите по сигурността;
• Промотиране на компаниятa, предлаганите услуги и продукти;
• Подпомагане на мениджъри с цел общия просперитет на екипа и компанията;
• Обработване на фирмена информация.

Нашите изисквания:
• Много добро владеене на Френски език (C1);
• Владеенето на Английски език ще се смята като предимство;
• Ефективни междуличностни и комуникационни умения с ясна дикция;
• Способност за бързо и лесно решение на възникналите затруднения на клиента;
• Умение за слушане и разбиране;
• Учтиво поведение и отношение по време на комуницията;
• Добро око за детайлите;
• Да сте гъвкави, целенасочени и мотивирани за работа.


Какво предлагаме ние:
• Конкурентно заплащане;
• Бонусна система;
• Леснодостъпна локация в топ бизнес сгради в София;
• Провеждане на обучителни сесии за повишаване на уменията и знанията ви;
• Ведра, мултикултурна и забавна работна атмосфера, с колеги, спеациалисти в сферата;
• Възможност за кариерно развитие и израстване.

Ако смятате, че сте комуникативна личност, нетърпелива за нови предизвикателства, изпратете ни автобиография.

Работата на Easy Consult по подбор на персонал се основава на удостоверение № 2339/ 30.08.2017 за извършване на посредническа дейност по информиране и наемане на работа, валидно до 30.08.2018 г.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език, Френски език

Трудов опит:
Без професионален опит

Образование:
Средно

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов безсрочен

Ниво в йерархията:
Студенти/Стажанти, Административен персонал,

Категория:

Консултантски услуги
Контакт център (call centers)

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

Sofiya; Mladost 4; Business Park, building 15

Дата:

15.09.2017

Организация:

Easy Consult
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за Easy Consult може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ