Назад

Специалист Бизнес Подпомагане за гр.София

Детайли

Описание

Основни задължения:

Участва в създаването и поддържането на един регистър на електроразпределителните активи;
Създава поръчки в SAP за издаване на фактури за месечни наемни цени по договори за наем;
Участва в изготвянето, администрирането и управлението на договори за наем, сключени с Дружеството;
Оказва помощ на Дружеството по управление на имуществото, обезпечаващо предмета на дейност;
Изготвя отговори на жалби, запитвания и други, постъпили в Дружеството във връзка с притежаваните от него активи на имуществата.

Изисквания:

Средно техническо или икономическо образование;
Минимум 3 години професионален опит на същата или сходна позиция;
Отлична компютърна грамотност;
Познаване и работа със SAP;
Владеене на английски език - писмено и говоримо, ще се счита за предимство

Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Образование:
Бакалавър

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:

Ниво в йерархията:

Категория:

Администрация
Консултантски услуги
Мениджмънт, бизнес развитие

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

бул. Цариградско шосе №159

Дата:

02.10.2019

Организация:

ЧЕЗ България ЕАД
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за ЧЕЗ България ЕАД може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ