Специалист Бизнес Подпомагане за гр.София
Детайли
Описание
Основни задължения:Участва в създаването и поддържането на един регистър на електроразпределителните активи;
Създава поръчки в SAP за издаване на фактури за месечни наемни цени по договори за наем;
Участва в изготвянето, администрирането и управлението на договори за наем, сключени с Дружеството;
Оказва помощ на Дружеството по управление на имуществото, обезпечаващо предмета на дейност;
Изготвя отговори на жалби, запитвания и други, постъпили в Дружеството във връзка с притежаваните от него активи на имуществата.
Изисквания:
Средно техническо или икономическо образование;
Минимум 3 години професионален опит на същата или сходна позиция;
Отлична компютърна грамотност;
Познаване и работа със SAP;
Владеене на английски език - писмено и говоримо, ще се счита за предимство
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.
Образование:
Бакалавър
Ние предлагаме
Вид заетост:
Пълен работен ден
Срок на заетост:
Постоянна
Договор:
Ниво в йерархията:
Категория:
Администрация
Консултантски услуги
Мениджмънт, бизнес развитие
Държава:
България
Населено място:
Гр. София
Адрес:
бул. Цариградско шосе №159
Дата:
02.10.2019
Организация:
ЧЕЗ България ЕАД
Фирма/Организация - Директно търсеща служители
Детайли за организацията:
Повече информация за ЧЕЗ България ЕАД може да получите ТУК