Назад

Администратор офис

Детайли

Описание

Администратор Офис На Еконт Експрес Задължения:
Пряка комуникация с клиенти .
Работа със специализирана програма, разработена за Еконт Експрес.
Работа с ПОС терминал .

Отговорности:
Свързани с пряко изпълнение на задачите поставени от прекия ръководител.
Спазване на правилата за качество на компанията.
Приемане и предаване на куриерски пратки в офис ;
- приема и извършва плащания свързани с куриерските услуги, издава необходимите за това документи ;
- оформя товарителниците за пратките, съгласно разпорежданията на клиентите ;
- консултира клиентите при избора на услуги и опции по доставките ;
- следи и отговаря за правилното и безопасно транспортиране на пратките ;
- изплаща наложени платежи и парични преводи, поддържа изрядни съпътстващите ги документи;

Срок на обучение в рамките на 1 месец. След обучението се полага изпит, след издържането на който се придобива професия куриер. Обучението се поема от работодателя като по време на обучението кандидатите подписват трудов договор.
Трудов Договор с фирма АНЕЛИ-МАР ЕООД
Възможност за бонуси върху основното заплащане.
Ще се разглеждат само СV със снимка .

Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:
Без професионален опит

Образование:
Средно

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов срочен

Ниво в йерархията:
Административен персонал

Трудово възнаграждение:

От 900 до 1200 лева на месец

Категория:

Транспорт и логистика

Държава:

България

Населено място:

Гр. Добрич

Адрес:

Дата:

16.10.2017

Организация:

АНЕЛИ-МАР ЕООД
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за АНЕЛИ-МАР ЕООД може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ