Администратор офис
Детайли
Описание
Администратор Офис На Еконт Експрес Задължения:Пряка комуникация с клиенти .
Работа със специализирана програма, разработена за Еконт Експрес.
Работа с ПОС терминал .
Отговорности:
Свързани с пряко изпълнение на задачите поставени от прекия ръководител.
Спазване на правилата за качество на компанията.
Приемане и предаване на куриерски пратки в офис ;
- приема и извършва плащания свързани с куриерските услуги, издава необходимите за това документи ;
- оформя товарителниците за пратките, съгласно разпорежданията на клиентите ;
- консултира клиентите при избора на услуги и опции по доставките ;
- следи и отговаря за правилното и безопасно транспортиране на пратките ;
- изплаща наложени платежи и парични преводи, поддържа изрядни съпътстващите ги документи;
Срок на обучение в рамките на 1 месец. След обучението се полага изпит, след издържането на който се придобива професия куриер. Обучението се поема от работодателя като по време на обучението кандидатите подписват трудов договор.
Трудов Договор с фирма АНЕЛИ-МАР ЕООД
Възможност за бонуси върху основното заплащане.
Ще се разглеждат само СV със снимка .
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Трудов опит:
Без професионален опит
Образование:
Средно
Ние предлагаме
Вид заетост:
Пълен работен ден
Срок на заетост:
Постоянна
Договор:
Трудов срочен
Ниво в йерархията:
Административен персонал
Трудово възнаграждение:
От 900 до 1200 лева на месец
Категория:
Транспорт и логистика
Държава:
България
Населено място:
Гр. Добрич
Адрес:
Дата:
16.10.2017
Организация:
АНЕЛИ-МАР ЕООД
Фирма/Организация - Директно търсеща служители
Детайли за организацията:
Повече информация за АНЕЛИ-МАР ЕООД може да получите ТУК