Офис асистент- административен сътрудник
Детайли
Описание
Голяма производствена компания търси опитен и креативен специалист за позицията ОФИС АСИСТЕНТ- АДМИНИСТРАТИВЕН СЪТРУДНИК.Фирмата предлага много добри условия за работа при петдневна работна седмица и възможност за професионална реализация и развитие.
Позицията е по заместване/майчинство/ ,но има възможност за безсрочен трудов договор.
Задължения и отговорности:
• Административно подпомагане дейността на компанията;
• Работа с офис техника, база данни, документи, както и поддържане архив на документите;
• Писмен превод на документи от английски на български език и обратно;
• Изготвяне на текстови материали.
Изисквания:
• Висше образование (в сферата на икономиката, маркетинг, право или др.)
• Отличен български език;
• Владеене на високо ниво английски език;
• Добра компютърна грамотност;
• Добри организационни умения;
• Отлични комуникативни умения, както и умения за работа в динамична среда.
За предимство ще се счита:
• Предишен опит на подобна или сходна позиция;
• Желание за развитие
Фирмата предлага:
• Интересна и предизвикателна работа, изискваща креативност и творческо мислене
• Атрактивно възнаграждение;
• Пакет от социални придобивки.
Ако позицията представлява интерес за Вас и имате опит в административни дейности,моля изпратете автобиография.
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Английски език
Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.
Образование:
Профил:
Ние предлагаме
Вид заетост:
Срок на заетост:
Договор:
Ниво в йерархията:
Административен персонал
Категория:
Административни и офис дейности
Държава:
България
Населено място:
Гр. Пловдив
Адрес:
ул.Опълченска 4, Пловдив 4000, Пловдив
Дата:
19.06.2024
Организация:
Еlteh
Агенция за подбор на персонал
Детайли за организацията:
Повече информация за Еlteh може да получите ТУК