Назад

Координатор на бизнес пътувания с немски език- София

Детайли

Описание

Описание и изисквания:
Имате ли опит в туристическата индустрия? Искате ли почивните Ви дни да са безплатни и да постигнете перфектния баланс между работа и личен живот? Присъединете се към една от водещите световни организации за бизнес пътувания!

Easy Consult е най-бързо развиващата се българска компания за подбор на персонал на пазара, фокусирана върху търсенето на експерти и мениджмънт в широк спектър от индустрии и работни места. Екипът ни е посветен на идеята да предоставя навременни и персонализирани услуги на клиентите – едни от най-известните и предпочитани работодатели в страната.

От името на един от нашите клиенти търсим специалист по бизнес пътувания с немски език, който да се присъедини към екипа им. Ако сте човек, който се интересува от сферата на туристическата индустрия и BPO сферата, моля, продължете да четете тази обява за работа.

Какво ще правите:

● Ще осигурите висококачествена грижа за клиентите на бизнес пътници, които започват пътуване по целия свят;

● намиране на решения за полет, хотели, пътувания с влак и след това преди и по време на техните бизнес пътувания;

● Вашата помощ ще гарантира, че летят с лекота, ще пристигнат свежи за срещи и ще се върнат у дома навреме за своите семейство и приятели;

● Участвайте в дейности, предназначени да подобрят удовлетвореността на клиентите и бизнес представянето;

● Проследяване, документиране и извличане на информация в базата данни за проследяване на повиквания;

Изисквания:

● Владеене на немски език както писмено, така и устно

● Работно ниво на английски език (с основно разбиране на терминологията, свързана с индустрията);

● Работен опит от поне 2 години в сферата на пътуванията, авиокомпаниите, хотелиерството или подобна индустрия е предимство

● Познаване на Travel GDS System (като Amadeus, Galileo, Sabre, Worldspan, Apollo или други

индустриално призната платформа) е силно предимство

● Работният опит в център за обслужване на клиенти е предимство

● Силни телефонни и вербални комуникационни умения, заедно с активно слушане.

● Добро писане и компютърни умения (MS Office приложения)

● Бъдете организирани, притежавайте умения за вземане на решения и аналитични умения

● Екипен играч със страхотно отношение и толерантност към повтаряща се работа в бързо развиващо се, високо производство работна среда;

● За предпочитане е диплома за средно образование и съответен опит;

Фирмата предлага:

● Конкурентна заплата 3200 бруто и пакет възнаграждения;

● Допълнителни 1000 лв. върху договорната такса за възможност за незабавен старт;

● Страхотна бонусна система, свързана с представянето Ви;

● Стандартно работно време от понеделник до петък;

● Светло, модерно и вълнуващо място за работа, с отлични условия за персонал;

● Медицински план, изцяло покрит от компанията;

● Надбавка за транспорт и застраховка Живот;

● Различни възможности за кариерно развитие;

● Годишни събития за награждаване и признание;

● Отпуск;

● Екипни събития.;

Ако тази възможност звучи привлекателна и подходяща за вас и бъдещото ви кариерно развитие, не с колебайте и кандидатствайте. Изпратете ни автобиографията си на английски език и ние ще се свържем с избраните кандидати възможно най-скоро.

И ако тази работа не е подходяща за вас, но познавате човек, който отговаря идеално на изброените изисквания, моля, споделете връзката или препоръчайте свой приятел и ще бъдете част от нашата програма RAF.

Нашите услуги са безплатни за кандидатите.

Всички кандидатури ще бъдат конфиденциални. Дейностите по подбор и заетост на Easy Consult се базират на лиценз за подбор на персонал № 2339/ 30.08.2017 г.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език, Немски език

Трудов опит:
Без професионален опит

Образование:

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов безсрочен

Ниво в йерархията:
Студенти/Стажанти, Административен персонал,

Категория:

Консултантски услуги
Контакт център (call centers)

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

Sofiya; Mladost 4; Business Park, building 15

Дата:

15.06.2022

Организация:

Easy Consult
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за Easy Consult може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ