Назад

Специалист Логистика

Детайли

Описание

Предизвикателствата, пред които Ви изправя динамичният бранш на транспорта, не Ви плашат, а подбуждат към оптимални и бързи решения?
Обичате живот на бързи обороти, който да планирате и организирате? Изпитвате удоволствие от работа на висока скорост, чийто контрол и отговорност зависят изцяло от Вас?
Тогава не случайно сте попаднали на тази обява!

Ние от Джобс Партнер – агенция за подбор на кадри съзнаваме, че професионалният избор на всеки един човек предопределя кариерната му реализация и че стои в основата на професионалната и личностната му удовлетвореност.

Нашият клиент е българска фирма, която извършва международна дейност, занимавайки се с дизайн, производство и реставрация на мебели.

Ролята на Специалиста по логистика е свързана с:

- Ежедневна комуникация с международни доставчици и спедитори;
- Планиране и възможно най-благоприятно и ефективно организиране на доставката на продуктите;
- Осъществяване на контрол по изпълнение на поръчките от Продуктовите Мениджъри, що се отнася до превоз, кредитни ноти и фактуриране;
- Следи се стриктно пътя на поръчките, датата на пристигане на поръчаните стоки в България и съответно отбелязва и актуализира информацията във фирмената система;
- Намират се своевременно решения на проблеми и казуси, възникнали в процеса на транспортиране на материалите;
- Оказване на съдействие за митнически процедури с всякакви документи (посредством връзка с доставчиците), които са необходими за освобождаване на пратките от митница
- Поддържане на стриктна отчетност;
- Пълна отговорност за цялостната документация на доставките.

Ако Вие сте:

- Дипломатична и комуникативна личност с афинитет към работата в екип;
- Професионалист с невероятни умения за разпределяне на времето, обработка на голям обем от информация и не се поддавате на стресови фактори и ситуации;
- Завършили сте релевантно за позицията образование;
- Човек с поне 1 година опит в областта;
- С отлично владеене на английски език – писмено и говоримо;
- С отлична компютърна грамотност.

То тогава Ви остава само едно – кандидатствайте!


Одобрените по документи кандидати, ще бъдат поканени да се запознаем и поговорим за желанието и възможностите за кариерна реализация.

Всички кандидатури ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност, съгласно ЗЗЛД. Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати. Работата на Jobs Partner по подбор на персонал се основава на удостоверение № 2250/ 06.04.2017 за извършване на посредническа дейност по информиране и наемане на работа.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Образование:

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов безсрочен

Ниво в йерархията:
Средно управленско ниво

Трудово възнаграждение:

От 1300 до 1500 лева на месец

Категория:

Транспорт и логистика

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

Овча купел, ул. Жимбилица 1

Дата:

17.04.2018

Организация:

Jobs Partner
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за Jobs Partner може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ