Офис мениджър
Детайли
Описание
Агенция за преводи търси ОФИС МЕНИДЖЪРИзисквания към кандидатите:
- Владеене на чужд език - писмено и говоримо; английски език е предимство
- Висше образование
- Отлични компютърни умения – Windows XP; Microsoft Word, Microsoft Excel, Internet Explorer
- Организационни способности, отговорност, комуникативност, инициативност
Филологическо образование и висока грамотност на български език, познания в маркетинга са предимство.
Предварителен стаж не е изискване.
За длъжността:
- Събиране, движение и разпределяне на входящи документи и изходяща информация,
поддържане на цялостната документация;
- Осъществяване на комуникация с клиенти, преводачи, учреждения, институции, партньори;
- Административно обслужване на офиса;
- Водене на фирмената кореспонденция;
- Изготвяне на отчети и справки
Изпратете Вашата автобиография, придружена с актуална снимка и телефон за контакт до 10.05.2018 г
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Трудов опит:
Без професионален опит
Образование:
Магистър
Ние предлагаме
Вид заетост:
Пълен работен ден
Срок на заетост:
Договор:
Трудов срочен
Ниво в йерархията:
Административен персонал
Категория:
Образование, Образователни курсове и преводи
Държава:
България
Населено място:
Гр. София
Адрес:
София, бул. „ Кн.Мария-Луиза” 44
Дата:
18.04.2018
Организация:
Окей-7 ЕООД
Фирма/Организация - Директно търсеща служители
Детайли за организацията:
Повече информация за Окей-7 ЕООД може да получите ТУК