Call Center Supervisor – remote
Описание
We are looking for a Call Center Supervisor to oversee an international virtual call center with Supervisory or Manager, OB sales/Inbound Experience.Responsibilities:
• Provide payroll information by collecting time and attendance records.
• Compensation and benefits administration and record keeping.
• Submit employee data reports by assembling, preparing, and analyzing data.
• Performance management and improvement tracking systems.
• Maintain employee information by entering and updating employment and status-change data.
• Maintain employee confidence and protects operations by keeping human resource information confidential.
• Employee orientation, development, and training logistics and record keeping.
• Assisting with employee relations.
• Company-wide committee facilitation and participation.
• Company-employee communication.
• Employee safety, welfare, wellness, and health reporting; and employee services.
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Английски език
Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.
Образование:
Ние предлагаме
Вид заетост:
Пълен работен ден
Срок на заетост:
Почасова
Договор:
Трудов срочен
Ниво в йерархията:
Административен персонал, Експертен персонал без ръководни функции, Средно управленско ниво
Категория:
Контакт център (call centers)
Държава:
България
Населено място:
Гр. София
Адрес:
Дата:
20.04.2018
Организация:
Grupo Noa International
Фирма/Организация - Директно търсеща служители
Детайли за организацията:
Повече информация за Grupo Noa International може да получите ТУК