Назад

Call Center Supervisor – remote

Детайли

Описание

We are looking for a Call Center Supervisor to oversee an international virtual call center with Supervisory or Manager, OB sales/Inbound Experience.
Responsibilities:
• Provide payroll information by collecting time and attendance records.
• Compensation and benefits administration and record keeping.
• Submit employee data reports by assembling, preparing, and analyzing data.
• Performance management and improvement tracking systems.
• Maintain employee information by entering and updating employment and status-change data.
• Maintain employee confidence and protects operations by keeping human resource information confidential.
• Employee orientation, development, and training logistics and record keeping.
• Assisting with employee relations.
• Company-wide committee facilitation and participation.
• Company-employee communication.
• Employee safety, welfare, wellness, and health reporting; and employee services.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Образование:

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Почасова

Договор:
Трудов срочен

Ниво в йерархията:
Административен персонал, Експертен персонал без ръководни функции, Средно управленско ниво

Категория:

Контакт център (call centers)

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

Дата:

20.04.2018

Организация:

Grupo Noa International
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за Grupo Noa International може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ