Назад

Специалист Клиентски опит

Детайли

Описание

Специалист Клиентски опит
Само за “пристрастени” към клиентското преживяване

Ако:
• сте смели, свободомислещи, проактивни и искате да оставите следа;
• преследвате промяната и непрекъснато търсите предизвикателства и нови възможности;
• считате, че два еднакви дни в офиса са голяма скука;
• обичате преживяванията и не по-малко тези, свързани с клиентите;
• любимото Ви хоби е да влизате в обувките на клиента;
• не се притеснявате да защитавате интересите на клиентите и да популяризирате тази гледна точка в цялата организация;
• имате наблюдателно око за проблемите на клиента и сърце и енергия да ги разрешите;
• не можете да прекарате и ден без да следите пулса на клиента и измерите неговото удовлетворение;
• работата с цифри за Вас е забавление и приемате ексела за нещо повече от калкулатор;
• Ви харесва да ръководите и участвате в разнообразни проекти;
• говорите на един език с Маркетинг, Продажби и Обслужване на клиенти;
• имате разбиране за голямата картина и същевременно сте склонни да вникнете в детайлите, когато е необходимо;
• обичате да си поставяте големи цели, допринасяйки за резултатите на целия екип.
• се стремите да работите в млад и динамичен екип който цени лидерството, откритостта и креативността.

И бихте искали:
• да създавате и управлявате клиентски пътеки, идентифицирате проблемните места и предлагате подобрения;
• да изготвяте унифициран стандарт за предоставяне на конкретна услуга, който да гарантира цялостното клиентско преживяване във всички контактни точки;
• да участвате в дефинирането на стратегията на компанията за развитие на каналите за самообслужване, включително традиционни и дигитални и същевременно да сте двигател за нейното изпълнение;
• проактивно да търсите и инициирате възможности за подобрения в процесите, имащи отношение към клентите, в контактните точки и каналите за продажба и обслужване;
• да имате принос за създаването на програма „Гласът на клиента“ и нейното използване като гориво за оптимизации и промени в продуктите, процесите и обслужването;
• да анализирате ефективността на предприетите мерки и дефинирате и проследявате ключовите индикатори, свързани с процеса на управление на клиентското преживяване и подобряване на клиентското удовлетворение и лоялност;
• да генерирате, предлагате и представяте иновативни решения за разрешаване на съществуващи предизвикателства или за идентифициране на нови възможности в областта на клиентското преживяване;
• да събирате и анализирате вътрешни и пазарни данни с цел по-добро разбиране на поведението на клиентите, причините за лоялност или прекратяване на услугите и като резултат планиране на стратегически и тактически инициативи;
• да ръководите или участвате в проекти, които имат директно или индиректно влияние върху клиентското преживяване или каналите за самообслужване;
• да сте двигател за създаване и развитие на култура в организацията, ориентирана към клиентите и стимулираща служителите да предоставят най-добрия клиентски опит.

Значи Вие сте звездата, която ни е необходима и сме нетърпеливи да се срещнем лично. Кандидатствайте и станете част от нашия екип Клиентски опит.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:

Образование:

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:

Ниво в йерархията:

Категория:

Консултантски услуги

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

ул. Кукуш 1

Дата:

03.09.2018

Организация:

А1 България ЕАД
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за А1 България ЕАД може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ