Назад

Администратор офис

Детайли

Описание

Във връзка с увеличения обем работа, търговско представителство на Еконт Експрес търси да назначи енергични, отговорни и мотивирани служители за позицията Администратор офис

Описание на длъжността:
- работа на пълен работен ден
- правилно и безопасно транспортиране на пратките и извършване на товаро-разтоварни
дейности – подходяща е за енергични хора
- приемане, предаване и обработване на пратки и разплащания, свързани с куриерските услуги, издаване на необходимите за това документи - работа с касов апарат, ПОС терминал и специализиран софтуер
- комуникация с клиенти и колеги по телефон и електронна поща
- консултиране на клиенти, относно условията, цените и допълнителните услуги ,които
предлагаме
- спазване на изискванията на закона, свързани със сигурност, здраве, безопасност и защита на
личните данни

Изисквания към кандидата:
- лоялен и коректен, но мотивиран
- организиран и енергичен, но усмихнат (за нас това е важно)
- отговорен и дисциплиниран, но позитивен (за нас това е не по-малко важно)
- комуникативен и с умения за работа с клиенти в динамична среда
- умения за работа в екип и способност да взима самостоятелно правилни решения
- физическа възможност за извършване на товаро-разтоварни дейности
- шофьорска книжка категория В - активен шофьор
- желание и амбиция за усъвършенстване
- компютърна грамотност и умения за работа с офис техника и ПОС терминал
- чисто съдебно минало

Ние предлагаме:
- работа в дисциплиниран и мотивиран, но усмихнат екип
- постоянна и сигурна, но разнообразна и динамична работа
- коректно и мотивиращо заплащане - основна работна заплата + премия, обвързана с
производителността на служителя и качеството на работа
- трудов договор, съгласно изискванията на българското законодателство
- платен годишен отпуск
- фирмено облекло - лятно и зимно
- безплатно начално и периодично фирмено обучение за повишаване на квалификацията -
издава се диплома за професия “ Куриер ”, специалност “Логистика на товари и услуги”
- реална възможност за развитие в сфера с постоянен ръст на дейността, в доказала се компания
- работа в сплотен екип от позитивни и отговорни хора

Необходими документи при кандидатстване:
- автобиография (предимство е с вписани контакти на предишен работодател)
- актуална снимка
- копия от дипломи и други документи за завършено образование и квалификации
- свидетелство за съдимост
- препоръки от бивш работодател / преподавател
- шофьорска книжка - категория В.

Всички лични документи, които постъпват при подбора и наемането на персонал се разглеждат и съхраняват при спазване на строга конфиденциалност.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:

Образование:

Профил:

Ние предлагаме

Вид заетост:

Срок на заетост:

Договор:

Ниво в йерархията:

Категория:

Обслужване на клиенти / каса
Физически / Ръчен труд

Държава:

България

Населено място:

Адрес:

Дата:

12.06.2018

Организация:

Дрон Транс
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за Дрон Транс може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ