Оператор в контактен център (по заместване) за гр.Плевен
Детайли
Описание
Основни задължения:Осигурява качествено, своевременно и прецизно обслужване на всички постъпващи в центъра обаждания на клиенти през комуникационните канали (входящи и изходящи разговори);
Регистрира контактите с клиентите в информационните системи;
Спазва утвърдените процедури и методики за качеството на обслужване и поддържа добрия имидж на компанията чрез ролята си на контактно лице;
Отговаря за цялостното обслужване на клиенти и контактите с тях до крайното решение, както и впоследствие за обратната връзка към клиента;
Ежедневно работи с електронна поща;
Осъществява писмена кореспонденция и прозвънява клиенти;
Работи на смени по графици, осигуряващи 24 часово покритие седем дни в седмицата.
Изисквания:
Средно образование;
Отлични комуникативни умения и ясна дикция ;
Умения за работа в екип;
Умение за работа под стрес;
Адаптивност;
Много добри компютърни умения - MS Office.
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Трудов опит:
Образование:
Средно
Ние предлагаме
Вид заетост:
Пълен работен ден
Срок на заетост:
Постоянна
Договор:
Ниво в йерархията:
Категория:
Консултантски услуги
Държава:
България
Населено място:
Гр. Плевен
Адрес:
бул. Цариградско шосе №159
Дата:
15.04.2019
Организация:
ЧЕЗ България ЕАД
Фирма/Организация - Директно търсеща служители
Детайли за организацията:
Повече информация за ЧЕЗ България ЕАД може да получите ТУК