Назад

Сътрудник следпродажбено обслужване 8 - часов работен ден- София

Детайли

Описание

Сътрудник следпродажбено обслужване 8- часов работен ден Твоите задачи и отговорности • Работиш в отдел „ Връзки с клиенти“ – следпродажбено обслужване и комуникираш активно с клиенти по телефона – изходящи обаждания • Осигуряваш възможно най-доброто обслужване на нашите клиенти и разрешаваш възникнали запитвания по мейл или телефон • Работиш със CRM система за обработка на запитвания • Обслужваш клиенти по мейл или телефон Твоят профил • Подход към клиентите и умения за работа в екип • Инициативност и стремеж за постигане на резултати • Способност за работа в динамична среда Нашето предложение за теб • Работа на смени при 8-часов работен ден • Възможности за развитие в една от най-успешните световни търговски фирми • Въвеждащо обучение Допълнителни придобивки • Отстъпка при пазаруване в магазините ИКЕА и Интерспорт • Годишен бонус, обвързан с представянето на магазина • Допълнително здравно осигуряване • Храна на преференциални цени в ресторанта за служители • Ваучери за почивка от вътрешни инициативи Семейни придобивки • Ваучер при раждане на дете • Ваучер при сключване на брак • Ваучер за децата отличници на нашите служители • Ваучер за новоприет студент – дете на наш служител

Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Образование:

Ние предлагаме

Вид заетост:
Непълен работен ден

Срок на заетост:

Договор:

Ниво в йерархията:
Студенти/Стажанти,

Категория:

Продажби - продавачи и помощен персонал

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

гр.София, бул.“Околовръстен път“ 216

Дата:

04.01.2021

Организация:

Хаус Маркет България ЕАД
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за Хаус Маркет България ЕАД може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ