Домашен/а помощник/ца- София
Детайли
Описание
"Изи Консулт" е най-голямата българска компания за подбор и управление на персонал с над 10-годишна история.За частен дом на наш клиент в гр. София търсим Домашен/а помощник/ца с опит.
Изисквания:
• Опит в цялостната грижа за частен дом - почистване, готвене, организация на дома;
• Отлична хигиена;
• Висока организираност, изпълнителност, внимание към детайла в чистенето и прецизност в домакинските задължения;
• Минимум средно образование;
• Съображение и спазване на личните граници и конфиденциалност.
Предлагаме:
• Отлично възнаграждение;
• Отлични условия на труд;
• Стандартно работно време.
Ако смятате, че представената позиция е подходяща за Вас, очакваме Вашата автобиография.
Всички кандидатури ще бъдат разгледани конфиденциално. Поради големия брой кандидатури, които получаваме, ще се свържем само с одобрените по документи кандидати.
Работата на Easy Consult по подбор на персонал се основава на удостоверение № 2339/ 30.08.2017 за извършване на посредническа дейност по информиране и наемане на работа, валидно до 30.08.2018 г.
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.
Образование:
Средно
Ние предлагаме
Вид заетост:
Пълен работен ден
Срок на заетост:
Постоянна
Договор:
Ниво в йерархията:
Студенти/Стажанти, Неквалифициран персонал
Категория:
Почистване/услуги за домакинството
Държава:
България
Населено място:
Гр. София
Адрес:
Sofiya; Mladost 4; Business Park, building 15
Дата:
06.11.2019
Организация:
Easy Consult
Агенция за подбор на персонал
Детайли за организацията:
Повече информация за Easy Consult може да получите ТУК