Назад

ТРЗ и личен състав

Детайли

Описание

Администрира процесите по назначаване,преназначаване и освобождаване на персонал при спазване на действащото трудово законодателство и вътрешно-фирмената политика.
Поддържа трудовите досиета, изготвя и обработва присъствени форми за месеца, оформя документите за отпуски, приема и обработва болнични листове.
Администрира дейностите по заплащане на труда.
Изготвя и подава в срок необходимата информация към ТД на НАП, НОИ и други.
Други административни дейности.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:
С професионален опит над 3 г.

Образование:
Средно-специално

Специални умения:
Умение за работа със специализиран ТРЗ софтуер Добра компютърна грамотност - WORD, EXCEL Отлично познаване на действащото трудово, осигурително и данъчно законодателство. Отговорно отношение към възлаганите задачи.

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:

Ниво в йерархията:
Административен персонал

Категория:

Автомобили/ Автосервиз /Бензиностанции

Държава:

България

Населено място:

Гр. Пловдив

Адрес:

Дата:

03.08.2018

Организация:

ТПК Тракия
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за ТПК Тракия може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ