Назад

Специалист Онлайн подбор на персонал- София

Детайли

Описание

Horizons е консултантска фирма с 20-годишен опит на пазара в България, специализирана в подбор на персонал на управленско и експертно ниво. Компанията комбинира ефективността на класическия подход с най-добрите практики на директния контакт и управлението на проекти в областта на човешките ресурси. Ние предлагаме многообразие от възможности за кариерно развитие в контекста на различни проекти, компании и функции.

За онлайн платформа за подбор на персонал търсим сътрудници с опит в дейността, в изцяло дистанционен формат, които самостоятелно ще работят по проекти за набиране на персонал (за клиенти на Хорайзънс България), на позиция:

Специалист Подбор на персонал

Изисквания към кандидатите:
- Опит в проактивно набиране на кандидати чрез онлайн канали - платформи за обяви, сайтове за работа, социални профили, професионални уеб платформи, форуми;
- Опит в разчитане на автобиографии, водене на интервюта, преценка и селекция на подходящи кандидатури;
- Преглед и селекция на кандидатури за технически кадри (напр. монтажници и електротехници)
- Активна комуникация с потенциални кандидати;
- Провеждане на интервюта с одобрените кандидати и оценка на представянето им;
- Търсене на нови канали за привличане на персонал;
- Координиране процесите на подбор и наемане на служителите;
- Администриране на кандидатурите (картотекиране, архивиране, регистриране на документи, поддържане на бази данни и др.);
- Проучване пазара на труда в сектора;

Какво е ключово за позицията?
- Опит с подбор на технически кадри, нискоквалифицирани кадри, кандидати с общ профил и без ясна професионална ориентация;
- Добри компютърни умения – MS Office (Word, Excel, PowerPoint); Google приложения, WordPress;
- Практически умения в управлението на човешки ресурси (предимство);
- Опит и интереси в сферата на дигиталната маркетингова комуникация.

Какви лични качества търсим?
- Познаване отблизо спецификите на подбор в строителния бранш;
- Умения за работа в динамична и предизвикателна среда, резултатна ориентация;
- Инициативност, гъвкавост;
- Способност за поемане на самостоятелна отговорност и планиране на ежедневните задачи;
- Фокус към детайлите;
- Желание за работа в екип и постигане на резултати;
- Спазване на поставените срокове.

Какво предлагаме ние?
- Договорни взаимоотношения и атрактивно заплащане базирано на постигнатите резултати;
- Работа в професионална, приятелска и динамична среда;
- Осигуряване на работно място (по желание).


Обучение и опит в компания, с 20 годишен опит в подбора на персонал.
Ако нашето предложение е интересно за Вас, изпратете ни актуална автобиография.
Конфиденциалността Ви в процеса на подбор е гарантирана.
Ще се свържем само с одобрените кандидати.

Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на подбора.

Хорайзънс България, притежава Лиценз за посредническа дейност №2118, валиден от 27.09.2016 г.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Образование:

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов безсрочен

Ниво в йерархията:
Средно управленско ниво

Категория:

Човешки ресурси
Бизнес /консултантски услуги

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

гр. София, бул. Христо Смирненски 7, п.к. 1164

Дата:

29.05.2023

Организация:

Horizons Bulgaria
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за Horizons Bulgaria може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ