Назад

Customer Service Support Advisor with Italian and English

Детайли

Описание

esponsibilities:

• Assists customers via Chat, Email or Phone in a speedy and accurate manner

• Completes customer interactions within the agreed timeframe (Average)

• Creates added value by supporting cross sell initiatives and promotional offers

• Meets or exceeds quality targets via offering excellent customer service

• Strives to ensure a high customer satisfaction level at all times

• Offers resolutions and closure to complaints and disputes through demonstrating excellent problem-solving skills

• Identifies customer feedback trends and raises with management

• Takes ownership of customer disputes and manages the issue from start to finish

• Ensures regulatory compliance by ensuring all appropriate processes are followed

• Ensures customer loyalty by representing the customer within the business and ensuring all steps are taken to resolve issues as quickly as possible.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език, Италиански език

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Образование:

Специални умения:
Requirements: • Fluent written & spoken Italian language • Good English language skills • Computer knowledge such as MS Office, Internet & fast typing skills • Friendly and communicative approach • Desire to collaborate in a team • Self-driven character • Customer orientation • Patience • Ability to easily deal with challenging situations

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов безсрочен

Ниво в йерархията:
Административен персонал, Експертен персонал без ръководни функции

Категория:

Консултантски услуги

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

Дата:

03.12.2018

Организация:

Апойнт Партнърс ООД
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за Апойнт Партнърс ООД може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ