Customer Service Support Advisor with Italian and English
Описание
esponsibilities:• Assists customers via Chat, Email or Phone in a speedy and accurate manner
• Completes customer interactions within the agreed timeframe (Average)
• Creates added value by supporting cross sell initiatives and promotional offers
• Meets or exceeds quality targets via offering excellent customer service
• Strives to ensure a high customer satisfaction level at all times
• Offers resolutions and closure to complaints and disputes through demonstrating excellent problem-solving skills
• Identifies customer feedback trends and raises with management
• Takes ownership of customer disputes and manages the issue from start to finish
• Ensures regulatory compliance by ensuring all appropriate processes are followed
• Ensures customer loyalty by representing the customer within the business and ensuring all steps are taken to resolve issues as quickly as possible.
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Английски език, Италиански език
Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.
Образование:
Специални умения:
Requirements:
• Fluent written & spoken Italian language
• Good English language skills
• Computer knowledge such as MS Office, Internet & fast typing skills
• Friendly and communicative approach
• Desire to collaborate in a team
• Self-driven character
• Customer orientation
• Patience
• Ability to easily deal with challenging situations
Ние предлагаме
Вид заетост:
Пълен работен ден
Срок на заетост:
Постоянна
Договор:
Трудов безсрочен
Ниво в йерархията:
Административен персонал, Експертен персонал без ръководни функции
Категория:
Консултантски услуги
Държава:
България
Населено място:
Гр. София
Адрес:
Дата:
03.12.2018
Организация:
Апойнт Партнърс ООД
Фирма/Организация - Директно търсеща служители
Детайли за организацията:
Повече информация за Апойнт Партнърс ООД може да получите ТУК