Служител/и за почистване на офис на 8 часов работен ден
Детайли
Описание
"Изи Консулт" е най-голямата българска компания за подбор и управление на персонал с над 10-годишна история.За един от нашите клиенти – голяма компания за международен и вътрешен транспорт – търсим отговорни личности, които да заемат позицията:
Служители за почистване на офис
Отговорности:
• поддържане на постоянна грижа за добрия вид и чистотата в офис помещенията;
• почистване на офис техника, мебели, бюра, зали и др.
• ежедневно почистване на подовите настилки и ежедневно почистване на прах;
• почистване на санитарни помещения, получаване и зареждане с необходимите санитарно-хигиенни средства.
Изисквания:
• опит на подобна позиция;
• лоялност и отговорност към поетите задължения;
• организираност, прецизност, сръчност и бързина;
• усет към чистота и хигиена.
Компанията предлага:
• отлично възнаграждение;
• коректност в трудовите отмошения;
• работа в стабилна компания с дългосрочни ангажименти;
• работно време – по график на смени.
Моля, изпратете автобиографията си като натиснете бутона "Кандидатствай за тази позиция" или се обадете на 0882 108 540.
Ако това не е перфектната позиция за Вас, но смятате, че познавате човек с подобен профил, моля споделете линка към обявата.
Всички кандидатури ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност, съгласно ЗЗЛД. Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати.
Работата на Изи Консулт по подбор на персонал се основава на удостоверение № 2339/ 30.08.2017.
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Трудов опит:
Образование:
Ние предлагаме
Вид заетост:
Пълен работен ден
Срок на заетост:
Постоянна
Договор:
Ниво в йерархията:
Категория:
Поддръжка и Сервиз
Почистване/услуги за домакинството
Държава:
България
Населено място:
Гр. София
Адрес:
Sofiya; Mladost 4; Business Park, building 15
Дата:
08.03.2019
Организация:
Easy Consult
Агенция за подбор на персонал
Детайли за организацията:
Повече информация за Easy Consult може да получите ТУК