Назад

Служител/и за почистване на офис на 8 часов работен ден

Детайли

Описание

"Изи Консулт" е най-голямата българска компания за подбор и управление на персонал с над 10-годишна история.

За един от нашите клиенти – голяма компания за международен и вътрешен транспорт – търсим отговорни личности, които да заемат позицията:

Служители за почистване на офис

Отговорности:

• поддържане на постоянна грижа за добрия вид и чистотата в офис помещенията;
• почистване на офис техника, мебели, бюра, зали и др.
• ежедневно почистване на подовите настилки и ежедневно почистване на прах;
• почистване на санитарни помещения, получаване и зареждане с необходимите санитарно-хигиенни средства.

Изисквания:

• опит на подобна позиция;
• лоялност и отговорност към поетите задължения;
• организираност, прецизност, сръчност и бързина;
• усет към чистота и хигиена.

Компанията предлага:

• отлично възнаграждение;
• коректност в трудовите отмошения;
• работа в стабилна компания с дългосрочни ангажименти;
• работно време – по график на смени.

Моля, изпратете автобиографията си като натиснете бутона "Кандидатствай за тази позиция" или се обадете на 0882 108 540.

Ако това не е перфектната позиция за Вас, но смятате, че познавате човек с подобен профил, моля споделете линка към обявата.

Всички кандидатури ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност, съгласно ЗЗЛД. Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати.
Работата на Изи Консулт по подбор на персонал се основава на удостоверение № 2339/ 30.08.2017.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:

Образование:

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:

Ниво в йерархията:

Категория:

Поддръжка и Сервиз
Почистване/услуги за домакинството

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

Sofiya; Mladost 4; Business Park, building 15

Дата:

08.03.2019

Организация:

Easy Consult
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за Easy Consult може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ