Специалист следпродажбено обслужване
Детайли
Описание
Транспрес ООД е водеща логистична компания в България, създадена преди повече от 20 години с фокус върху транспортните услуги. Това е иновативна компания, която е с висок приоритет, тя следва принципите за активно и интелигентно опазване на околната среда. Транспрес обединява хора, технологии и транспортна мрежа по начин, който постоянно разкрива нови възможности за развитие. Транспрес ООД разчита на екип от професионалисти и партньори, които са движещата сила на компанията. Фирмата изпълнява услуги в сферите на дейност: транспорт на комплектни и частични товари; транспорт на групажни пратки; куриерски услуги и логистични услуги. Глобализирането в световен мащаб изисква специализирани решения, които контролират стоковите потоци в международните транспортни услуги правилно, точно и с планирани разходи. Желанието на Транспрес ООД да обхване тези процеси в глобален план и да покрие възможно най-широк спектър от транспортни услуги в международен план доведе до естественото партньорство с DACHSER през 2008 година, един от водещите доставчици на логистични услуги в Европа. Партньорството между ТРАНСПРЕС и DACHSER е изключителна възможност за използване на единна европейска мрежа за транспортни услуги, с еднакви правила за всички участници в нея.Транспрес ООД търси да назначи Специалист следпродажбено обслужване за град София.
Описание на длъжността:
- Обслужване на клиентите на Транспрес по телефон и имейл във връзка с възникнали въпроси свързани със заявените от тях услуги;
- Фактуриране на пратки;
- Работа с Web chat.
Компанията предлага:
- Трудов договор;
- Отлично възнаграждение;
- Корпоративно обучение;
- Приятна и открита работна среда;
- Ваучери за храна;
- Карта за гориво за лично ползване с определени отстъпки;
- Допълнително здравно осигуряване;
- Карти за спорт;
- Работа в стабилна фирма с мотивиран екип;
- Възможност за развитие във фирмата.
Изисквания:
- Опит в работата с MS Office;
- Самоинициативност и добри аналитични способности;
- Комуникативност и умения за работа в екип;
- Внимание към детайла.
Ако разпознавате себе си в горните редове и смятате, че ще бъдете едно добро попълнение към нашия екип, ние Ви очакваме.
Моля изпращайте автобиографията си с актуална снимка.
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Трудов опит:
Образование:
Ние предлагаме
Вид заетост:
Пълен работен ден
Срок на заетост:
Постоянна
Договор:
Трудов безсрочен
Ниво в йерархията:
Категория:
Транспорт и логистика
Контакт център (call centers)
Държава:
България
Населено място:
Гр. София
Адрес:
гр. Велико Търново, ул. България 21Д
Дата:
11.04.2019
Организация:
Транспрес ООД
Фирма/Организация - Директно търсеща служители
Детайли за организацията:
Повече информация за Транспрес ООД може да получите ТУК