Назад

Специалист следпродажбено обслужване

Детайли

Описание

Транспрес ООД е водеща логистична компания в България, създадена преди повече от 20 години с фокус върху транспортните услуги. Това е иновативна компания, която е с висок приоритет, тя следва принципите за активно и интелигентно опазване на околната среда. Транспрес обединява хора, технологии и транспортна мрежа по начин, който постоянно разкрива нови възможности за развитие. Транспрес ООД разчита на екип от професионалисти и партньори, които са движещата сила на компанията. Фирмата изпълнява услуги в сферите на дейност: транспорт на комплектни и частични товари; транспорт на групажни пратки; куриерски услуги и логистични услуги. Глобализирането в световен мащаб изисква специализирани решения, които контролират стоковите потоци в международните транспортни услуги правилно, точно и с планирани разходи. Желанието на Транспрес ООД да обхване тези процеси в глобален план и да покрие възможно най-широк спектър от транспортни услуги в международен план доведе до естественото партньорство с DACHSER през 2008 година, един от водещите доставчици на логистични услуги в Европа. Партньорството между ТРАНСПРЕС и DACHSER е изключителна възможност за използване на единна европейска мрежа за транспортни услуги, с еднакви правила за всички участници в нея.

Транспрес ООД търси да назначи Специалист следпродажбено обслужване за град Бургас.

Описание на длъжността:

- Обслужване на клиентите на Транспрес по телефон и имейл във връзка с възникнали въпроси свързани със заявените от тях услуги;
- Фактуриране на пратки;
- Работа с Web chat.

Компанията предлага:

- Трудов договор;
- Отлично възнаграждение;
- Корпоративно обучение;
- Приятна и открита работна среда;
- Ваучери за храна;
- Карта за гориво за лично ползване с определени отстъпки;
- Допълнително здравно осигуряване;
- Карти за спорт;
- Работа в стабилна фирма с мотивиран екип;
- Възможност за развитие във фирмата.

Основни изисквания:

- Опит в работата с MS Office;
- Самоинициативност и добри аналитични способности;
- Комуникативност и умения за работа в екип;
- Внимание към детайла.

Ако разпознавате себе си в горните редове и смятате, че ще бъдете едно добро попълнение към нашия екип, ние Ви очакваме.
Моля изпращайте автобиографията си с актуална снимка.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:

Образование:

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов безсрочен

Ниво в йерархията:

Категория:

Транспорт и логистика
Контакт център (call centers)

Държава:

България

Населено място:

Гр. Варна

Адрес:

гр. Велико Търново, ул. България 21Д

Дата:

11.04.2019

Организация:

Транспрес ООД
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за Транспрес ООД може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ