Назад

Професионален домоуправител

Детайли

Описание

Минимум три (3) години мениджърски опит във фирма за Професионален Домоуправител:
•Опит в сферата на недвижимото имущество
•Активно презентиране на продуктите и услугите на компанията
•Създаване и поддръжка на клиентска мрежа в поверения регион в посока увеличаване на продажбите
- Изготвяне на оферти и участване в договарянето на условията с клиентите
- Проучване и анализиране на пазара – допълване и актуализиране на базата данни с клиенти, информация за конкурентни активности
•Предлагане на конкретни предложения относно оптимизиране на условията на работа с клиентите
•Изготвяне отчети за дейността (Периодично)
• Провеждане на огледи;
• Набиране на информация свързана с предлаганите на пазара имоти;
• Подготвяне на необходимата информация и документи, свързани с оферирането към клиенти;
• Водене на преговори с клиенти на фирмата във връзка с условията на сделките;
• Подготвяне на всички технологични етапи по сключването на сделката;
• Проучване и анализ на тенденциите на пазара;
• Поддържане на отношения с клиенти и привличане на нови
• Познания и анализ на пазара на недвижими имоти
• Осъществяване консултантската и посредническа дейност при сделки свързани с набиране на обекти и потенциални клиенти
• Способност за изграждане на база данни-клиенти
• Водене на преговори.

Професионални качества и изисквания към кандидата:
•Целеустремен в работата си
•Работа с физически лица и корпоративни клиенти
•Умение за работа с клиенти
•Намиране на нови клиенти
•Опит в търговията
•Добра комуникация и отлични презентационни умения
•Възможност и желание за пътуване в и извън поверения регион (евентуално периодично)
•Основни умения за работа с компютър.

Лични качества:
•Комуникативни умения
•Комбинативно мислене
•Организираност
•Лоялност
•Коректност
•Търговски нюх
•Подход за работа с клиенти
•Екипен дух
•Инициативност и способност за самостоятелна работа
•Шофьорска книжка на МПС кат.В.

Предимства:
•Владеене на английски език (писмено и говоримо)
•Образование- висше
•Препоръки.

Какво предлагаме ние:
•Трудов договор с Таланат Зоун ЕООД
•Атрактивно ниво на комисион от сключени сделки
•Бонуси за постигнати резултати
•Мотивиращо, фиксирано месечно възнаграждение
•Динамичното и разнообразно ежедневие и работна атмосфера
•Служебен телефон
•Служебен Лаптоп
•Служебен Таблет
•Служебен автомобил
•Отлични условия на труд
•Осем часов работен ден, пет дни/седмично
•Месторабота: гр.София.

Ако отговаряте на посочените изисквания, изпратете детайлна Автобиография на български език или двуезична (български/английски език) и Мотивационно писмо.
Всички кандидатури ще се разглеждат строго конфиденциално по смисъла на ЗЗЛД и единствено за целите на настоящия подбор. На одобрените по документи кандидатури ще бъде насрочено интервю.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Образование:
Бакалавър

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов безсрочен

Ниво в йерархията:
Експертен персонал без ръководни функции

Категория:

Недвижими имоти

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

Дата:

07.05.2019

Организация:

Каламарис Груп ЕООД
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за Каламарис Груп ЕООД може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ