Назад

Старши складов служител

Детайли

Описание

Старши складов работник

Job Description / Описание на задълженията
 Приема и заприхождава постъпващите в склада материали, суровини и оборудване и следи за съответствието им с придружаващите ги документи.
 Своевременно и точно прилагане на разпоредбите за приемане и транспортиране на стоки от или към склада. Изпълнение на други задължения свързани с дейността на склада, включително връщане, опаковане, етикетиране на доставките и др...
 Регулярно изпълнение и контрол на задачите по окомплектоване, оформление и доставка на продуктите. Изпълнява и контролира задачите в складовата програма.
 Следи и контролира товарителници и придружаващите пратките документи.
 Организира и отговаря за ефективната работа в склада, както и тази на подчинения персонал.
 Следи за състоянието на складовите наличности; докладва и прави предложения при възникнали проблеми.
 Осъществява контрол върху навременното изпращане на пратките към клиенти.
 Въвежда данни касаещи складовите движения в WMS системата.
 Анализ и отчетност.
Requirements / Изисквания към кандидата
 Свободно владеене на български език.
 Средно ниво на владеене на английски език – предимство.
 Професионален опит на сходна позиция – предимство.
 Основна компютърна грамотност, която трябва да включва възможност за използване на съвременен софтуер, включително Excel и Word. Възможност за работа с офис оборудване.
 Физическа способност за често носене и повдигане на кутии с тегло до 15 кг, понякога и до 30 кг.
 Желание за учене и усъвършенстване както на своите, така и на своите подчинени умения.
 Самоорганизираност, гъвкаво мислене, умения за бързо вземане на решения, точност в изпълнение на задачите.
 Прецизен и отговорен за действията си човек.
 Добро разбиране на принципите на търговията на едро, процеса на доставки и управлението на документи.
Company offers
 Трудово възнаграждение: От 1700 лева на месец (Бруто)
 Работа в професионален, млад и позитивен екип.
 Възможност за кариерно и личностно израстване.
 Съвременни условия на работа.
 Месторабота: Логистичен център "Юнивърсъл" – бул.“Цариградско шосе“.
 Стандартно работно време: 8 часа на ден, 5 дни в седмицата, от Понеделник до Петък.

За нас:
Фебест Ауто Партс България ЕООД е официалния доставчик на автомобилни резервни части Febest в Европа и официален търговски представител на немската компания Febest GmbH.
Компанията стартира дейността си в България откривайки логистичен център. Целта е съществено съкращаване на времето за доставка и по този начин по-бързо и качествено обслужване на всички клиенти на компанията.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език

Трудов опит:
С професионален опит над 3 г.

Образование:
Средно

Специални умения:
 Свободно владеене на български език.  Средно ниво на владеене на английски език – предимство.  Професионален опит на сходна позиция – предимство.  Основна компютърна грамотност, която трябва да включва възможност за използване на съвременен софтуер, включително Excel и Word. Възможност за работа с офис оборудване.  Физическа способност за често носене и повдигане на кутии с тегло до 15 кг, понякога и до 30 кг.  Желание за учене и усъвършенстване както на своите, така и на своите подчинени умения.  Самоорганизираност, гъвкаво мислене, умения за бързо вземане на решения, точност в изпълнение на задачите.  Прецизен и отговорен за действията си човек.  Добро разбиране на принципите на търговията на едро, процеса на доставки и управлението на документи.

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов безсрочен

Ниво в йерархията:

Трудово възнаграждение:

От 1600 до 1700 лева на месец

Категория:

Работа в склад
Физически / Ръчен труд

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

Дата:

04.09.2019

Организация:

Фебест Ауто Партс България ЕООД
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за Фебест Ауто Партс България ЕООД може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ