Старши складов служител
Описание
Старши складов работникJob Description / Описание на задълженията
Приема и заприхождава постъпващите в склада материали, суровини и оборудване и следи за съответствието им с придружаващите ги документи.
Своевременно и точно прилагане на разпоредбите за приемане и транспортиране на стоки от или към склада. Изпълнение на други задължения свързани с дейността на склада, включително връщане, опаковане, етикетиране на доставките и др...
Регулярно изпълнение и контрол на задачите по окомплектоване, оформление и доставка на продуктите. Изпълнява и контролира задачите в складовата програма.
Следи и контролира товарителници и придружаващите пратките документи.
Организира и отговаря за ефективната работа в склада, както и тази на подчинения персонал.
Следи за състоянието на складовите наличности; докладва и прави предложения при възникнали проблеми.
Осъществява контрол върху навременното изпращане на пратките към клиенти.
Въвежда данни касаещи складовите движения в WMS системата.
Анализ и отчетност.
Requirements / Изисквания към кандидата
Свободно владеене на български език.
Средно ниво на владеене на английски език – предимство.
Професионален опит на сходна позиция – предимство.
Основна компютърна грамотност, която трябва да включва възможност за използване на съвременен софтуер, включително Excel и Word. Възможност за работа с офис оборудване.
Физическа способност за често носене и повдигане на кутии с тегло до 15 кг, понякога и до 30 кг.
Желание за учене и усъвършенстване както на своите, така и на своите подчинени умения.
Самоорганизираност, гъвкаво мислене, умения за бързо вземане на решения, точност в изпълнение на задачите.
Прецизен и отговорен за действията си човек.
Добро разбиране на принципите на търговията на едро, процеса на доставки и управлението на документи.
Company offers
Трудово възнаграждение: От 1700 лева на месец (Бруто)
Работа в професионален, млад и позитивен екип.
Възможност за кариерно и личностно израстване.
Съвременни условия на работа.
Месторабота: Логистичен център "Юнивърсъл" – бул.“Цариградско шосе“.
Стандартно работно време: 8 часа на ден, 5 дни в седмицата, от Понеделник до Петък.
За нас:
Фебест Ауто Партс България ЕООД е официалния доставчик на автомобилни резервни части Febest в Европа и официален търговски представител на немската компания Febest GmbH.
Компанията стартира дейността си в България откривайки логистичен център. Целта е съществено съкращаване на времето за доставка и по този начин по-бързо и качествено обслужване на всички клиенти на компанията.
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Английски език
Трудов опит:
С професионален опит над 3 г.
Образование:
Средно
Специални умения:
Свободно владеене на български език.
Средно ниво на владеене на английски език – предимство.
Професионален опит на сходна позиция – предимство.
Основна компютърна грамотност, която трябва да включва възможност за използване на съвременен софтуер, включително Excel и Word. Възможност за работа с офис оборудване.
Физическа способност за често носене и повдигане на кутии с тегло до 15 кг, понякога и до 30 кг.
Желание за учене и усъвършенстване както на своите, така и на своите подчинени умения.
Самоорганизираност, гъвкаво мислене, умения за бързо вземане на решения, точност в изпълнение на задачите.
Прецизен и отговорен за действията си човек.
Добро разбиране на принципите на търговията на едро, процеса на доставки и управлението на документи.
Ние предлагаме
Вид заетост:
Пълен работен ден
Срок на заетост:
Постоянна
Договор:
Трудов безсрочен
Ниво в йерархията:
Трудово възнаграждение:
От 1600 до 1700 лева на месец
Категория:
Работа в склад
Физически / Ръчен труд
Държава:
България
Населено място:
Гр. София
Адрес:
Дата:
04.09.2019
Организация:
Фебест Ауто Партс България ЕООД
Фирма/Организация - Директно търсеща служители
Детайли за организацията:
Повече информация за Фебест Ауто Партс България ЕООД може да получите ТУК