Мениджър екип недвижими имоти
Детайли
Описание
Агенция за недвижими имоти АНЕТИ предлага посреднически и консултантски услуги за жилищни и бизнес имоти. За разрастващата дейност на фирмата търсим отговорни и коректни личности за следната позиция:Мениджър екип недвижими имоти
Описание на позицията:
• проучване и анализиране на пазара на недвижими имоти;
• привличане и въвеждане в работата на нови консултанти;
• съдействие към консултантите на екипа в тяхната работа с клиенти;
• провеждане на работни срещи с консултантите от екипа;
• намиране най-добрите решения за постигане на отлични резултати;
• изготвяне на бизнес стратегии и текущи справки;
• планиране и отчитане на дейността.
Изисквания към кандидата:
• проучване и анализиране на пазара на недвижими имоти;
• привличане и въвеждане в работата на нови консултанти;
• съдействие към консултантите на екипа в тяхната работа с клиенти;
• провеждане на работни срещи с консултантите от екипа;
• намиране най-добрите решения за постигане на отлични резултати;
• изготвяне на бизнес стратегии и текущи справки;
• планиране и отчитане на дейността.
Личностни качества:
• амбициозен и ориентиран към отлични резултати лидер;
• способност да ръководи и сплотява екип;
• отговорно отношение, лоялност и коректност,
• комуникативност, вежливост, търговски усет;
• търпимост и бързо реагиране в различни ситуации;
• да не подценява предимствата на позитивното излъчване;
• динамична, иновативна и организирана личност;
Предлагаме:
• трудов договор;
• възможност за високи доходи, генерирани от растящо процентно възнаграждение обвързано с личните резултати;
• допълнителни придобивки и финансови стимули според индивидуалните заслуги;
• пълна технологична обезпеченост на работния процес;
• технически персонал, подпомагащ ежедневната дейност;
• съвременно оборудван офис, комфортно индивидуално работно място с персонален компютър, персонална ел. поща;
• информационно и материално осигуряване, гарантирана реклама, рекламни материали, персонални визитни картички;
• нелимитиран бюджет за реклама;
• съдействие по юридически, кредитни и счетоводни въпроси;
• отлична работна среда и колегиален микро климат с изградени много добри личностни взаимоотношения;
• работа в динамичен и опитен екип;
• текущо обучение;
• СИМ карта с осигурен месечен абонамент /макси пакет.
Ако обявата представлява интерес за Вас и отговаряте на посочените от нас изисквания, моля изпратете пълна и точна автобиография с актуална снимка, точен адрес и координати за обратна връзка.
Адрес административен офис:
гр. София ул. Черковна 33
0899 19 20 19
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Трудов опит:
С професионален опит над 3 г.
Образование:
Ние предлагаме
Вид заетост:
Пълен работен ден
Срок на заетост:
Постоянна
Договор:
Трудов безсрочен
Ниво в йерархията:
Средно управленско ниво
Категория:
Недвижими имоти
Държава:
България
Населено място:
Гр. София
Адрес:
гр. София 1111, кв. Гео Милев, ул. Елисавета Багряна 18, офис 4 (до Агенцията по вписванията)
Дата:
06.09.2019
Организация:
ДОМИСОФ ЕООД
Фирма/Организация - Директно търсеща служители
Детайли за организацията:
Повече информация за ДОМИСОФ ЕООД може да получите ТУК