Назад

Back Office Specialist Logistics (4 hours)- София

Детайли

Описание

Ще имате шанса да окажете голямо влияние в развитието на бизнеса, в доставянето на емблематични напитки на нашите клиенти и потребители. Присъединявайки се към нас като Back Office Specialist Logistics, вие ще имате възможност да се учите, ще изграждате отношения, ще разбирате нуждите на клиентите и ще действате бързо, за да постигате резултати. Разполагайки с информация в реално време чрез нашите дигитални инструменти, вие ще сте доверен партньор, който създава трайни отношения заедно с нашите клиенти.

Ключови отговорности:
Ежедневна комуникация с бизнес клиенти за приемане и проследяване на поръчки и доставки;
Постигане поставените цели за обслужване според ключовите бизнес индикатори;
Подпомагане постигането на обема продажби и дистрибуция на продуктите съгласно целите на компанията;
Осигуряване обслужване на вътрешни и външни клиенти и съдействие при възникнали казуси и запитвания;
Извършва проверка за наличностите на продуктите, проактивно информира клиенти и търговски екип и управлява заявките
Информира, разяснява и подпомага отдел Продажби за изпълнението на всички заявки
Спазва стандарти и правила за осигуряване високо качество на обслужване, в зависимост от нуждите на клиентите

Отнася ли се за теб?
Ти си енергичен, позитивен, обичаш работата в екип и новите предизвикателства;
Мотивиран си в постигане и надграждане на резултати;
Отговорен си в постигането на заложените цели за обем продажби и дистрибуция на ККХБК продукти;
Притежаваш добри комуникационни умения и клиентски ориентиран подход на работа;
Притежаваш висше образование или в момента си студент.
4-часов работен ден;

НАШЕТО ПРЕДЛОЖЕНИЕ:
Работа в динамична среда, стимулираща постигане на високи резултати;
Придобиване и/или надграждане на опит в международна компания, лидер на пазара, с възможност за дългосрочно кариерно развитие;
Пакет от социални придобивки, сред които дневна сума за храна, допълнително здравно осигуряване и др.

За твоят нов екип:

Ние сме Coca-Cola Hellenic, бизнес, насочен към растеж в областта на потребителските стоки и стратегически партньор в бутилирането на The Coca-Cola Company. Ние бутилираме, разпространяваме и продаваме ненадминат асортимент от продукти на 29 пазара в Европа, Африка и Евразия. При това създаваме стойност за всички заинтересовани страни, подкрепяме социално-икономическия растеж и съдействаме за положително влияние на околната среда.
Ние сме екип от над 30 000 души, от над 70 националности, идващи от пет континента. Разнообразието на нашите пазари, от зрели икономики до нововъзникващи такива, предоставя широк спектър от привлекателни възможности за растеж. Грижим се за нашите таланти като предоставяме възможности за хора от всички функции и нива, както и от различни географски области, произходи и образование. Готови сме да рискуваме с хората, в които вярваме, дори и ако те нямат перфектния опит. Имаме вяра в това, какво всеки човек може да бъде.

И въпреки че имаме толкова много, с което можем да се гордеем, винаги оставаме смирени. Вярваме, че истинската магия се случва – за нас и за вас – когато ПОВЯРВАМЕ!

ПРИНАДЛЕЖНОСТ В КОКА-КОЛА ХЕЛЕНИК:
В Кока-Кола ХБК ние сме приобщаващ работодател, който се радва на многообразието. Това означава, че нашата среда осигурява равни възможности за всички, независимо от раса, цвят на кожата, религия, възраст, увреждане, сексуална ориентация или полова идентичност. Присъединете се към нас, за да създадем култура, в която всеки принадлежи и допринася за общия ни успех.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:

Образование:

Ние предлагаме

Вид заетост:

Срок на заетост:

Договор:

Ниво в йерархията:
Административен персонал,

Категория:

Консултантски услуги

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

ул. "Рачо Петков Казанджията" 8

Дата:

25.11.2024

Организация:

jobs.bulgaria@cchellenic.com
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за jobs.bulgaria@cchellenic.com може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ