Назад

Специалист обслужване на клиенти - 3 месечен проект- София

Детайли

Описание

HRS Bulgaria вярваме, че подходящата работа може да преобрази живота на отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса. Ние сме отдадени винаги да свързваме нашите кандидати с подходящата за тях работа.

За наш партньор, лидер на пазара на електронната търговия в България, търсим:

Специалист обслужване на клиенти - 3 месечен проект

Основни задължения:

• Отговаря на клиентски запитвания , свързани с поръчки и доставки;
• Следи за навременно обновяване на продуктовата гама на продуктите;
• Предоставя информация за качеството и характеристиките на предлаганите продукти;
• Обработване и подготвяне на документите чрез специализиран софтуер;

Основни изисквания:

• Владеене на английски език на добро ниво;
• Умения за работа в екип;
• Отлични комуникативни умения;
• Добра компютърна грамотност (Excel).

Компанията предлага:

• Отлично възнаграждение;
• Социален пакет, включващ: бонуси,ваучери за храна,карта за спорт;
• Обучения и тиймбилдинг събития;
• Работа в корпоративна, международна среда;
• Възможности за развитие и започване веднага.

Ако позицията представлява интерес за Вас, не се колебайте да ни изпратите Вашата автобиография!

Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.

HRS Bulgaria притежава лиценз от Националната Агенция по Заетостта с № 2361/15.09.2017г.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език

Трудов опит:

Образование:

Ние предлагаме

Вид заетост:

Срок на заетост:

Договор:

Ниво в йерархията:
Експертен персонал без ръководни функции

Категория:

Консултантски услуги

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

София, ул. Юнак 11-13

Дата:

25.10.2019

Организация:

ЕЙЧ АР ЕС България ООД
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за ЕЙЧ АР ЕС България ООД може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ