Специалист обслужване на клиенти - 3 месечен проект- София
Детайли
Описание
HRS Bulgaria вярваме, че подходящата работа може да преобрази живота на отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса. Ние сме отдадени винаги да свързваме нашите кандидати с подходящата за тях работа.За наш партньор, лидер на пазара на електронната търговия в България, търсим:
Специалист обслужване на клиенти - 3 месечен проект
Основни задължения:
• Отговаря на клиентски запитвания , свързани с поръчки и доставки;
• Следи за навременно обновяване на продуктовата гама на продуктите;
• Предоставя информация за качеството и характеристиките на предлаганите продукти;
• Обработване и подготвяне на документите чрез специализиран софтуер;
Основни изисквания:
• Владеене на английски език на добро ниво;
• Умения за работа в екип;
• Отлични комуникативни умения;
• Добра компютърна грамотност (Excel).
Компанията предлага:
• Отлично възнаграждение;
• Социален пакет, включващ: бонуси,ваучери за храна,карта за спорт;
• Обучения и тиймбилдинг събития;
• Работа в корпоративна, международна среда;
• Възможности за развитие и започване веднага.
Ако позицията представлява интерес за Вас, не се колебайте да ни изпратите Вашата автобиография!
Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.
HRS Bulgaria притежава лиценз от Националната Агенция по Заетостта с № 2361/15.09.2017г.
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Английски език
Трудов опит:
Образование:
Ние предлагаме
Вид заетост:
Срок на заетост:
Договор:
Ниво в йерархията:
Експертен персонал без ръководни функции
Категория:
Консултантски услуги
Държава:
България
Населено място:
Гр. София
Адрес:
София, ул. Юнак 11-13
Дата:
25.10.2019
Организация:
ЕЙЧ АР ЕС България ООД
Агенция за подбор на персонал
Детайли за организацията:
Повече информация за ЕЙЧ АР ЕС България ООД може да получите ТУК