ОФИС АДМИНИСТРАТОР
Детайли
Описание
АНЕТИ е професионален бизнес партньор в сферата на консултантската и посредническа дейност при сделки с недвижими имоти.За разрастващата дейност на фирмата търсим отговорна и позитивна личност за следната позиция:
ОФИС АДМИНИСТРАТОР
Задължения и отговорности:
• организиране на административното обслужване на офиса
• водене на кореспонденция по телефон, е-mail кореспонденция
• класиране и архивиране на писмена и електронна документация
• изготвяне на справки и анализи за нуждите на Управителя
• обработка на база данни /клиенти и партньори/ и въвеждане във фирмената система
• обработка и поддържане на досиетата на служителите
• контрол и организация по цялата документация, свързана с трудовата медицина
• набиране на текстове на офертите за недвижими имоти на агенцията
• публикуване на офертите във фирмения сайт и в другите сайтове за имоти
Изисквания към кандидата:
• висше образование
• отлични организационни качества - да създава и поддържа добри контакти с доставчици и клиенти
• мотивация за постигане на високи резултати
• отлична компютърна грамотност - MS Office, Excel , Internet
• аналитично мислене и желание за работа и развитие
• готовност за усилена работа и самоусъвършенстване
• съпричастност към работата, честност, самодисциплина
• отлични комуникативни умения и работа в екип;
• отлични владеене на български език - писмено и говоримо
• правилна дикция и отлични умения за водене на разговор с клиенти.
• способност за бързо и коректно набиране на текст
• способност да се справя с динамиката на интензивен работен ден
• спазване на конфиденциалност при работа с поверителна информация и документи
• владеене на чужд език /желателно/
Личностни качества:
• динамична, иновативна и организирана личност с логическа мисъл
• отговорно отношение, лоялност и коректност, способност за работа в екип
• вежливост, учтивост, толерантност и дискретност
• инициативност, енергичност и съобразителност
• търпимост и бързо реагиране в различни ситуации
• стремеж към личностно израстване
• да не подценява предимствата на позитивното излъчване
• желание за справяне с разнообразни задължения, степенувайки ги по важност и спешност
• желание за придобиване на нови знания и умения
Предлагаме:
• трудов договор
• СИМ карта с осигурен месечен абонамент
• отлична работна среда и колегиален микро климат на високо ниво
• работа в динамичен и опитен екип
Ако обявата представлява интерес за Вас и отговаряте на посочените от нас изисквания, моля изпратете пълни и точни документи: CV с подробна информация за изпълняваните задължения на предишните работни позиции, актуална снимка и кратко мотивационно писмо на e-mail: imot@aneti.net
Адрес административен офис:
гр.София, ул.Черковна 33
0899 19 20 19
Всички кандидатури ще бъдат разглеждани строго конфиденциално в съответствие с изискванията на ЗЗЛД и ще се свържем само с предварително одобрените кандидати.
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.
Образование:
Профил:
Ние предлагаме
Вид заетост:
Срок на заетост:
Договор:
Ниво в йерархията:
Административен персонал
Категория:
Недвижими имоти
Държава:
България
Населено място:
Гр. София
Адрес:
гр. София 1111, кв. Гео Милев, ул. Елисавета Багряна 18, офис 4 (до Агенцията по вписванията)
Дата:
14.01.2020
Организация:
ДОМИСОФ ЕООД
Фирма/Организация - Директно търсеща служители
Детайли за организацията:
Повече информация за ДОМИСОФ ЕООД може да получите ТУК