Назад

Търговски представител с английски език за IT компания

Детайли

Описание

Търговски представител на крайни клиенти в B2B среда.

Ще бъдете отговорни за увеличаване на цялостните приходи, както и постигането на задоволителен оперативен марж, придържайки се към предварително зададени бюджети.

Фокусът Ви ще бъде в създаването и осъществяването на нови бизнес възможности, както и за цялостоното управление на конткретни сделки в процеса на продажба, като се цели процесите да се спазват и поддържат.

Отговорности:
Основно лице за контакт с всички Б2Б клиенти, което ще поддържа бизнес отношенията с тях;
Стимулиране на клиентския интерес за покупки посредством методите на консултативните продажби, като се индентифицират клиентските наличности, нужди и се търси най-доброто решение;
Оптимизиране ценообразуването във всяка сделка, осигурявайки възможно най-добра печалба;
Проактивна комуникация с всички съществуващи потребители и потенциални бъдещи клиенти, като се идентифицират новите такива в наличните бази данни; стремеж към увеличаване техния брой и поетапното бизнес развитие за всички;
Засичане и управление на цялостния процес по осъществяване и приключване на сделките за определения набор от клиенти, като се предоставя постоянна грижа и внимание;
Организиране и осъществявяване срещи на живо с потребителите, за да се определят по-добре нуждите им, както и за потенциално сключване на сделки;
Сътрудничество с други отдели (предварителни продажби, управление, финансови екипи, мениджъри на партньори, продажби на място), за да се осигури гладко протичане на процеса; отговори на всички клиентски запитвания, предлагайки най-добрите решения;
Осигуряване точна прогноза за бизнес резултатите на възложения набор от клиенти;
Работа със специфичен софтуер по всички клиентски данни за бъдещи нужди;
Подпомагане използването на вътрешни системи и поддръжка за осигуряване на най-висока ефикасност;
Осигуряване съответствие с изискванията за отчет пред управленския екип за всяко рекламно предложение, в което се обсъждат цените; следене за съответствие между работните резултатити и фирмените политики;

Изисквания:
Отлично ниво на владеене на български език, писмено и говоримо- ниво майчин език
Отлично владеене на английски език, писмено и говиримо
Солиден опит в сферата на B2B продажби
Отлични умения за водене на преговори,комуникация и презентация
Бизнес нюх и търговско мислене
Целенасоченост и надежност
Опит в комуникацията с клиенти на живо
Готовност за пътуване – 50 % от работното време (основно в София)

Какво Ви предлагаме:
Гъвкавост при организирене на клиентски срещи на живо
Възможности за бизнес пътувания
Атрактивни бонуси според представянето
Допълнителни бонуси на база осъществени продажби
Multisport карта
Ежедневно използване на чужди езици (основно Английски език)
Бонус за препоръчан служител
Team-building, фирмени партита, спорт и др.
Възможности за кариерно развитие в мултинационална среда

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език, Френски език

Трудов опит:
Без професионален опит

Образование:
Средно

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов безсрочен

Ниво в йерархията:

Категория:

Контакт център (call centers)

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

гр. София, ж.к. Младост 4, Advance Business Center 1, ул. Самара 4

Дата:

15.03.2024

Организация:

CONCENTRIX SERVICES BULGARIA ЕООD
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за CONCENTRIX SERVICES BULGARIA ЕООD може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ