Назад

Специалист, труд и работна заплата и ЧР / Payroll Specialist- София

Детайли

Описание

Изи Консулт е българска добре позната консултантска компания, която се стреми към качество и иновации на българския пазар на човешки ресурси с безупречно признание. Търсим Специалист, труд и работна заплата и ЧР / Payroll Specialist, който ще се присъедини към нашия екип.


Задължения и отговорности:
Изготвяне и поддържане на документацията, свързана с назначаване, прекратяване и преназначаване на служители;
Обработване, изчисляване и цялостно администриране на работните заплати;
Подготвяне на отчети/справки по отношение на заплати, бонуси, отпуски, болнични листа и т.н.;
Подготвяне и предоставяне на изискуемата съгласно българското законодателство информация към органите на НАП и НОИ и други инсутиции;
Изготвяне на всякакъв вид бележки и удостоверения за служителите и справки за ръководството;
Разрешаване на казуси, свързани с работния процес;
Изготвяне на ведомости и рекапитулации за заплати и подаване на Декларация 1 и 6.

Изисквания:
Опит минимум 3 година по специалността;
Предишен опит със сумирано отчитане на работното време /работа с графици и присъствени форми;
Oтлично познаване на българското данъчно, трудово и осигурително законодателство;
Много добра компютърна грамотност и опит в работата с Excel;
Отлични организационни умения и способност за работа в екип;
Завършено образование с икономическа насоченост (специалност Счетоводство и контрол ще се счита за предимство);
Възможност за започване веднага се счита за предимство.

Ние предлагаме:
Отлично възнаграждение;
Множество възможности за развитие в успешна и утвърдена компания;
Стандартно работно време – от понеделник до петък, от 09.00 до 18.00 ч.;
Възможност за работа в хибриден режим (от офиса и от вкъщи);
Допълнително здравно осигуряване (премиум пакет);
Вътрешнофирмени и изнесени обучения
Готови ли сте за ново професионално предизвикателство? Изпратете ни Вашата автобиография.

Ще се свържем само с одобрените по CV кандидати. Всички кандидатури ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност, съгласно ЗЗЛД.

Работата на Easy Consult по подбор на персонал се основава на удостоверение № 190/ 02.03.2017 за извършване на дейност като предприятие, което осигурява временна работа, валидно до 02.03.2022 г.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Образование:

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов безсрочен

Ниво в йерархията:
Експертен персонал без ръководни функции

Категория:

Човешки ресурси

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

Sofiya; Mladost 4; Business Park, building 15

Дата:

14.04.2022

Организация:

Easy Consult
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за Easy Consult може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ