Офис администратор Спедитор 4
Описание
Офис администраторОписание
Изисквания:
Завършено средно образование;
Умения за работа с клиенти и работа в екип;
Организирани, упорити, комуникативни, инициативни и усмихнати кандидати;
Компютърна грамотност;
Коректност и лоялност;
Основни отговорности:
Обслужва клиенти (приема, предава, опакова пратки) с положително отношение и усмивка;
Работи със специализиран софтуер, пари, документи и касов апарат;
Отговаря за правилното съхранение на пратките и за състоянието на поверения му офис и техника;
Консултира клиентите при избора на услуги и опции по пратки и товари,които се предлагат;
Извършва товаро-разтоварни дейности ,разпределя и групира пратките по направления.
Нашето предложение:
Динамична работа;
Постоянна работа с трудов договор.
Работно време 4ч
Възможност за развитие;
Необходими документи при кандидатстване – автобиография с актуална снимка.
Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.
Изисквания към кандидата
Образование: , Профил:
Езикови познания:
Английски език, Немски език
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Английски език, Немски език
Трудов опит:
Без професионален опит
Образование:
Средно
Ние предлагаме
Вид заетост:
Непълен работен ден
Срок на заетост:
Постоянна
Договор:
Трудов срочен
Ниво в йерархията:
Студенти/Стажанти, Неквалифициран персонал, Административен персонал, Експертен персонал без ръководни функции,
Трудово възнаграждение:
От 500 до 750 лева на месец
Категория:
Транспорт и логистика
Държава:
България
Населено място:
Гр. Варна
Адрес:
Петко Стайнов 2
Дата:
15.05.2020
Организация:
А1 Трейд ЕООД
Фирма/Организация - Директно търсеща служители
Детайли за организацията:
Повече информация за А1 Трейд ЕООД може да получите ТУК