Консултант обслужване на клиенти с АНГЛИЙСКИ език
Детайли
Описание
В HRS вярваме, че подходящата работа може да преобрази живота на отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса. Ние сме отдадени винаги да свързваме нашите кандидати с подходящата за тях работа.За наш клиент, глобален лидер в сферата на аутсорсинг услугите, търсим мотивирани ентусиасти, които да се присъединят към екип от професионалисти на позицията:
Специалист обслужване на клиенти с АНГЛИЙСКИ език
Основни отговорности:
Обработка на входящите заявки от клиенти;
Подходящи и навременни отговори на запитвания от клиенти;
Консултиране относно офертите, които компанията предлага;
Запознаване с допълнителните продукти и услуги на компанията.
Изисквания:
Английски език - ниво С1 / C2;
Отлична компютърна грамотност;
Много добри комуникативни и организационни умения;
Увереност при провеждане на разговори по телефон;
Подход изцяло ориентиран към клиента;
Висока мотивация.
Компанията предлага:
Отлично възнаграждение, месечни бонуси и допълнителни социални придобивки;
Възможност за гъвкаво работно време;
Работа с млад и амбициозен екип;
Възможност за кариерно развитие;
Дългосрочен ангажимент в международна компания;
Само предварително одобрени кандидати ще бъдат поканени на интервю.
Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.
HRS Bulgaria притежава лиценз от Националната Агенция по Заетостта с № № 2361/15.09.2017
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Английски език
Трудов опит:
Образование:
Ние предлагаме
Вид заетост:
Срок на заетост:
Договор:
Ниво в йерархията:
Експертен персонал без ръководни функции
Трудово възнаграждение:
От 950 до 1100 лева на месец
Категория:
Консултантски услуги
Държава:
България
Населено място:
Гр. дистанционно
Адрес:
София, ул. Юнак 11-13
Дата:
05.06.2020
Организация:
ЕЙЧ АР ЕС България ООД
Агенция за подбор на персонал
Детайли за организацията:
Повече информация за ЕЙЧ АР ЕС България ООД може да получите ТУК