Назад

Специалист обслужване на клиенти с италиански и немски език (нов проект)- София

Детайли

Описание

Клиентът ни е водеща международна компания в сферата на аутсорсинг процесите.

Мисията на HRS Bulgaria е да свързва българския човешки капитал с най-добрите работодатели. Позволи ни да намерим по-добра работа за теб и да ти помогнем да се развиваш. Кандидатствай сега!


Основни отговорности:
• Обработване данни и клиентски запитвания по имейл;
• Комуникиране с партньори по имейл при нужда от корекция на въведените данни;
• Своевременно актуализира данните в информационната система.


Компанията предлага:
• Отлично възнаграждение;
• Бонус система;
• Социален пакет, включващ: допълнително медицинско обслужване, карта за спорт и др.;
• Обучения и тиймбилдинг събития;
• Възможности за развитие;
• Гъвкаво работно време (Пон-Пет);
• Удобна офис локация.


Изисквания за заемане на позицията:
• Добро владеене на немски език (ниво: В1-В2);
• Отлично владеене на италиански език (В2-С1);
• Умения за работа в екип;
• Отлични комуникативни умения;
• Добра компютърна грамотност.


Ако позицията представлява интерес за Вас, не се колебайте да ни изпратите Вашата автобиография!

Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.

HRS Bulgaria притежава лиценз от Националната Агенция по Заетостта с №2361 от 15.09.2017г

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Немски език, Италиански език

Трудов опит:

Образование:

Ние предлагаме

Вид заетост:

Срок на заетост:

Договор:

Ниво в йерархията:
Експертен персонал без ръководни функции

Категория:

Консултантски услуги

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

София, ул. Юнак 11-13

Дата:

05.06.2020

Организация:

ЕЙЧ АР ЕС България ООД
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за ЕЙЧ АР ЕС България ООД може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ