Специалист обслужване на клиенти с италиански и немски език (нов проект)- София
Детайли
Описание
Клиентът ни е водеща международна компания в сферата на аутсорсинг процесите.Мисията на HRS Bulgaria е да свързва българския човешки капитал с най-добрите работодатели. Позволи ни да намерим по-добра работа за теб и да ти помогнем да се развиваш. Кандидатствай сега!
Основни отговорности:
• Обработване данни и клиентски запитвания по имейл;
• Комуникиране с партньори по имейл при нужда от корекция на въведените данни;
• Своевременно актуализира данните в информационната система.
Компанията предлага:
• Отлично възнаграждение;
• Бонус система;
• Социален пакет, включващ: допълнително медицинско обслужване, карта за спорт и др.;
• Обучения и тиймбилдинг събития;
• Възможности за развитие;
• Гъвкаво работно време (Пон-Пет);
• Удобна офис локация.
Изисквания за заемане на позицията:
• Добро владеене на немски език (ниво: В1-В2);
• Отлично владеене на италиански език (В2-С1);
• Умения за работа в екип;
• Отлични комуникативни умения;
• Добра компютърна грамотност.
Ако позицията представлява интерес за Вас, не се колебайте да ни изпратите Вашата автобиография!
Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.
HRS Bulgaria притежава лиценз от Националната Агенция по Заетостта с №2361 от 15.09.2017г
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Немски език, Италиански език
Трудов опит:
Образование:
Ние предлагаме
Вид заетост:
Срок на заетост:
Договор:
Ниво в йерархията:
Експертен персонал без ръководни функции
Категория:
Консултантски услуги
Държава:
България
Населено място:
Гр. София
Адрес:
София, ул. Юнак 11-13
Дата:
05.06.2020
Организация:
ЕЙЧ АР ЕС България ООД
Агенция за подбор на персонал
Детайли за организацията:
Повече информация за ЕЙЧ АР ЕС България ООД може да получите ТУК