Назад

Оперативен директор- Сандански

Детайли

Описание

Нашият клиент Pharmaplast е египетска компания, която специализира в производството на медицински консумативи. Те имат голяма клиентска база в 85 страни по света.

За локацията им в България, търсим кандидати от региона на Югозападна България, за позиция:

Оперативен директор

Оперативният директор ще наблюдава производството и производствените процеси в предприятието, като гарантира, че медицинските изделия се произвеждат ефективно, според определения бюджет и според най-високите стандарти за качество. Той ще бъде ключова фигура за насърчаването на постоянно усъвършенстване и протичането на гладки операции.

Основни задачи и отговорности:
- Управление на ежедневните операции на производствения цех, като се гарантира, че продуктите отговарят на стандартите за качество, безопасност и ефективност;
- Разработване и внедряване на подобрения в процесите с цел намаляване на разходите и повишаване на продуктивността;
- Сътрудничество с изследователско-развойната дейност, отдела за осигуряване на качеството и отдела по регулаторни въпроси, за да се гарантира съответствие с регулациите в индустрията и политиките на компанията;
- Ръководене и развитие на разнообразен екип от ръководители, техници и производствен персонал;
- Мониторинг на производствените показатели и внедряване на стратегии за постигане на целите за производство и зададените KPIs;
- Координация с управлението на веригата за доставки, за да се гарантира своевременното наличие на материали;
- Надзор на поддръжката и калибрирането на оборудването за гарантиране на непрекъснат производствен процес;
- Управление на бюджета и прогнозиране на производствените нужди.

Изисквания:
- Висше образование, за предпочитане в инженерна специалност, бизнес управление или друго;
- Предишен опит от 8 или повече години в управлението на операции;
- Добри умения за ръководене на екипи и подобряване на производствените процеси;
- Отлични комуникационни, лидерски и организационни умения;
- Опит с ERP системи и владеене на MS Office;
- Стратегическо мислене със способност за насърчаване на промени и иновации;
- Резултатно-ориентирана личност;
- Силни аналитични умения със способност за анализ на данни.

Компанията предлага:
- Конкурентно заплащане и отлични условия;
- Възможност да станете част международна компания и екип от висококвалифицирани специалисти.

Ако се интересувате от тази позиция, моля изпратете Ваша актуална автобиография /CV/ на английски език. Ще се свържем само с предварително одобрените кандидати.

Хорайзънс България, притежава Лиценз за посредническа дейност №2118, валиден от 27.09.2016 г.

Horizons е консултантска фирма с 20-годишен опит на пазара в България, специализирана в подбор на персонал на управленско и експертно ниво. Компанията комбинира ефективността на класическия подход с най-добрите практики на директния контакт и управлението на проекти в областта на човешките ресурси. Ние предлагаме многообразие от възможности за кариерно развитие в контекста на различни проекти, компании и функции.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език

Трудов опит:
С професионален опит над 3 г.

Образование:
Бакалавър

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов срочен

Ниво в йерархията:
Експертен персонал без ръководни функции

Категория:

Мениджмънт, бизнес развитие

Държава:

България

Населено място:

Гр. Друг

Адрес:

гр. София, бул. Христо Смирненски 7, п.к. 1164

Дата:

13.12.2023

Организация:

Horizons Bulgaria
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за Horizons Bulgaria може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ