Назад

Специалист по продажбите на въглища

Детайли

Описание

Международна транспортна и логистична компания търси специалист по продажбите, който да работи във варненския офис.
Отговорности на Специалиста по продажбите
1.Търсене и попълване на база данни (БД) за извършване на студени обаждания за откриване на нови клиенти.
2.Студени обаждания до клиенти от подготвени бази данни.
3.Участие в изложения, форуми.
4.Иницииране на преговори с клиенти
5.Изготвяне на първично търговско предложение.

6.Презентиране на продукт или услуга на клиент.
7.Изготвяне на поръчка за покупка заедно с клиента и придвижване на същата до ръководството.
8.Експертна оценка на възможностите за доставка и структуриране на алтернативни опции с клиента.
9.Договаряне на индивидуални цени с клиента и финансовите служби.

10.Анализ на рентабилността за клиента за оценка на допустимата граница на отстъпка. (Business case).

11.Споразумяване с клиента и адвокатите на дружеството относно договора за доставка / предоставяне на услуги.

12.Процедура по подписване на договор с клиент.
13.Получаване на оригинала на договора от счетоводния отдел и архивирането му.

14.Изготвяне на списък с фактури за авансово плащане.
15.Организация и проследяване на плащанията от клиенти.
16.Изготвяне на поръчка за стартиране на доставката на товари или предоставянето на услуги.
17.Извлечения на първични документи и организационни процедури по подписването им от клиента.
18.Организация по получаването на подписаните документи от страна на клиента.
19.Завеждане на рекламации от страна на клиента за качеството на стоките или услугите и придвижването им в съответния отдел (в зависимост от вида на рекламацията).
20.Контролиране на доставката на товари до клиента.
21.Контрол на плащанията от страна на клиента.
22.Ежемесечно предоставяне на първична документация от и до клиента.
23.Справяне с вземанията по дебита.
24.Попълване на CRM-системата на клиента при настъпването на каквото и да било събитие.
25.Попълване на ежедневни отчети за броя на обажданията.
26.Попълване на отчети за срещи с клиенти.
27.Подготовка на информация за маркетинговия отдел за степента на удовлетвореност на клиентите по отношение на товарите или услугите на компанията.
28.Изготвяне на оферти за подобряването на на спедицията и предоставянето на услуги.
29.Получаване на конкурентни търговски оферти от страна на клиентите.

30.Планиране на обема на продажбите за бъдещи периоди.

31.Обработка на данни за изчисляване на комисионната.

32.Подготвяне на презентационни материали и листовки.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:
Английски език

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Образование:

Специални умения:

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Друг

Ниво в йерархията:
Експертен персонал без ръководни функции

Трудово възнаграждение:

От 1800 до 2000 лева на месец

Категория:

Транспорт и логистика

Държава:

България

Населено място:

Гр. Варна

Адрес:

Дата:

18.08.2021

Организация:

ТЕМПЕРИ ЛОДЖИСТИКС ЕООД
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за ТЕМПЕРИ ЛОДЖИСТИКС ЕООД може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ