Администратор офис
Детайли
Описание
Администратор в офис на Еконт Експрес в района на кв.Манастирски ливади - София.Компютърна грамотност, работа с клиенти, обработка на пратки. Кандидатите да могат да започнат работа веднага.
• приема, предава и обработва пратки в склада на Еконт Експрес;
• оформя приемно-предавателни протоколи и следи за състоянието на пратките;
• разпределя и групира пратките по направления, участва в ревизии на склада;
• отговаря за правилното и коректното попълване на транспортни документи;
• комуникация с клиенти при необходимост от уточняване на адреси и условия на доставките;
• приема и извършва плащания свързани с куриерските услуги и издава необходимите за това документи;
• работа със специализиран софтуер и техника за отчитане на дейността.
НИЕ ПРЕДЛАГАМЕ:
• работа в сплотен екип от млади, позитивни и енергични хора;
• трудов договор, съгласно всички изисквания на българското законодателство;
• курсове за обучение и повишаване на квалификацията;
• фирмено облекло;
• добро стартово възнаграждение + бонуси, обвързани с производителността на служителя и качеството на работа.
Изисквания към кандидата
Езикови познания:
Трудов опит:
Образование:
Ние предлагаме
Вид заетост:
Пълен работен ден
Срок на заетост:
Постоянна
Договор:
Трудов безсрочен
Ниво в йерархията:
Административен персонал
Трудово възнаграждение:
От 1600 до 1600 лева на месец
Категория:
Обслужване на клиенти / каса
Държава:
България
Населено място:
Гр. София
Адрес:
3700 Видин, ул.Гладстон 45
Дата:
26.07.2021
Организация:
нимаг еоод
Фирма/Организация - Директно търсеща служители
Детайли за организацията:
Повече информация за нимаг еоод може да получите ТУК