Назад

Администратор офис

Детайли

Описание

Администратор в офис на Еконт Експрес в района на кв.Манастирски ливади - София.
Компютърна грамотност, работа с клиенти, обработка на пратки. Кандидатите да могат да започнат работа веднага.

• приема, предава и обработва пратки в склада на Еконт Експрес;
• оформя приемно-предавателни протоколи и следи за състоянието на пратките;
• разпределя и групира пратките по направления, участва в ревизии на склада;
• отговаря за правилното и коректното попълване на транспортни документи;
• комуникация с клиенти при необходимост от уточняване на адреси и условия на доставките;
• приема и извършва плащания свързани с куриерските услуги и издава необходимите за това документи;
• работа със специализиран софтуер и техника за отчитане на дейността.

НИЕ ПРЕДЛАГАМЕ:
• работа в сплотен екип от млади, позитивни и енергични хора;
• трудов договор, съгласно всички изисквания на българското законодателство;
• курсове за обучение и повишаване на квалификацията;
• фирмено облекло;
• добро стартово възнаграждение + бонуси, обвързани с производителността на служителя и качеството на работа.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:

Образование:

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:
Трудов безсрочен

Ниво в йерархията:
Административен персонал

Трудово възнаграждение:

От 1600 до 1600 лева на месец

Категория:

Обслужване на клиенти / каса

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

3700 Видин, ул.Гладстон 45

Дата:

26.07.2021

Организация:

нимаг еоод
Фирма/Организация - Директно търсеща служители

Детайли за организацията:

Повече информация за нимаг еоод може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ