Назад

Ръководител Планиране на материали и наличности- София

Детайли

Описание

Менпауър е световен лидер в сферата на подбора и управлението на човешките ресурси с над 2900 офиса в повече от 80 държави. Всеки ден над 600 човека в света започват работа благодарение на нас.

За наш лоялен клиент – търсим мотивирани кандидати за позицията:

Ръководител Планиране на материали и наличности


Компанията предлага:
Възможност да станете ключова част от динамична и международна компания с устойчив растеж;
Приятелска, отворена и подкрепяща работна атмосфера;
Конкурентно възнаграждение и бонусна система;
Хибриден модел на работа и гъвкаво работно време;
Допълнително здравно осигуряване, включващо стоматологична и очна грижа, болничен престой и грижа при бременност;
Ваучери за храна и транспортна помощ;
Multisport карта и реферална програма;
25 дни платен годишен отпуск;
Възможности за професионално развитие чрез вътрешни и външни обучения;
Безплатен достъп до LinkedIn Learning платформата.

Основни отговорности:
Ръководене на екипа по планиране на веригата на доставки с фокус върху мотивация, ефективност и висока резултатност;
Осигуряване на гладка комуникация с отделите „Операции“ и „Продажби“ с цел повишаване на ефективността и удовлетвореността на клиентите;
Участие и ръководство на проекти за оптимизация на процесите и разходите във веригата на доставки;
Планиране на потока от материали – от суровини до готова продукция;
Управление на складови наличности и класификация на артикулите за навременна доставка;
Участие в MRP процеса и гарантиране, че поръчките към производствените центрове се подават навреме;
Управление на CRP (планиране на капацитет) процеса и съдействие по отношение на ресурсите;
Следене за спазване на вътрешни процеси и политики и предложения за подобрения при открити несъответствия;
Оптимизиране на ежедневни операции с фокус върху непрекъснато усъвършенстване;
Организиране и водене на срещи по Pre-S&OP и S&OP; подготовка на нужните анализи и данни;
Осигуряване на навременно и качествено KPI репортиране.

Изисквания към кандидата:
Висше образование в сферата на логистика, управление на доставки или сходна област;
Минимум 5 години опит във функция по управление на веригата на доставки – складиране, доставки, поръчки;
Доказан опит в управление на екип;
Опит в управление на проекти;
Отлично владеене на английски език;
Много добри компютърни умения (MS Office) и опит с ERP система;
Организираност, проактивност и ангажираност към крайни срокове;
Умения за работа в екип и готовност за сътрудничество в международна среда;
Познания и опит с Lean методологии и инструменти за решаване на проблеми се считат за предимство.

В случай, че отговаряте на изброените изисквания и желаете да кандидатствате по тази обява, е необходимо да изпратите актуална автобиография.

Благодарим Ви!

Всички кандидатури ще бъдат разглеждани строго конфиденциално. Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати!

Менпауър България има лицензен номер № 2033/20.04.2016 за предоставяне на услуги в областта на Човешките Ресурси.

Изисквания към кандидата

Езикови познания:

Трудов опит:
С професионален опит от 1 - 3г.

Образование:

Ние предлагаме

Вид заетост:
Пълен работен ден

Срок на заетост:
Постоянна

Договор:

Ниво в йерархията:

Категория:

Мениджмънт, бизнес развитие

Държава:

България

Населено място:

Гр. София

Адрес:

гр.София, ул.Никола Мирчев №33

Дата:

01.07.2025

Организация:

Менпауър България ООД
Агенция за подбор на персонал

Детайли за организацията:

Повече информация за Менпауър България ООД може да получите ТУК

КАНДИДАТСТВАЙ